R
Raderad medlem 6459
Jag hade gärna gett Mad Max en till chans faktiskt men min sambo bara totalvägrarMad Max: Fury Road: Årets bästa action utan tvekan! Otroligt snyggt filmad och spänning rakt igenom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade gärna gett Mad Max en till chans faktiskt men min sambo bara totalvägrarMad Max: Fury Road: Årets bästa action utan tvekan! Otroligt snyggt filmad och spänning rakt igenom.
Jag begrep inte den filmen alls. Skrattade åt en del grejer men störde mig mest på dem om vartannat. Tyckte mest dom var två jävligt jobbiga människor.Har även sett 2 days in Paris
Ja jag vet inte, jag kan väl ändå till viss del tycka om Julie Delpys karaktär, för de drag jag tyckte dominerade där var en väldig spretighet och impulsivitet vilket jag oftast gillar, är nog inte så bra på att spotta just stereotypen manic pixie dream girl. Men det var så otroligt svårt att köpa att skojiga hon föll för en sådan surmulen och däven fjant!!! Iofs har väl även undertecknad fallit för mycket tveksamma män, men för att man ska förstå sånt på film (eller annars) så tycker jag att ett narrativ som berör deras kärleksrelation behövs, annars faller liksom grundpremissen för hela filmen, och det presenterades inte. Eller så har jag svårt att greppa vad kärlek är eller dyliktJag begrep inte den filmen alls. Skrattade åt en del grejer men störde mig mest på dem om vartannat. Tyckte mest dom var två jävligt jobbiga människor.
Den gjorde mig riktigt räddThe Gallows - Började okej, fick en bra känsla helt enkelt och tänkte att jo, det kan nog bli skrämmande. Men nä, sedan kände väl jag att det var lite för mycket "high school" med tråkiga stereotyper. Jag blev rädd en gång. Och jag är extremt lättskrämd. 1/5.
Den ska jag seEn man som heter Ove, 3/5 den är bra spelad, jag har inte läst boken men den var väldigt förutsägbar. Det är en historia som jag hört så många gånger förut. Trots detta är den helt klart sevärd
Åh, den har jag precis sparat i min lista på Netflix, älskar Simon Pegg så gött att höra att den var bra!Hector and the search for happiness. Ser den just nu.bra, fin film i lite typisk Sean Penn-anda. Gillar de flesta av hans filmer. De är lagom kaotiska och lyckas ändå med lite djup.
Åh, den har jag precis sparat i min lista på Netflix, älskar Simon Pegg så gött att höra att den var bra!
Jag har också sett En man som heter OveEn man som heter Ove, 3/5 den är bra spelad, jag har inte läst boken men den var väldigt förutsägbar. Det är en historia som jag hört så många gånger förut. Trots detta är den helt klart sevärd