Vad såg vi för fågel?

Mirre

Trådstartare
Såg en fågel när vi var ute och åkte idag som jag undrar vad det var för sort. Den var som en skata i storlek, möjligtvis något större och ljust persikofärgad på kroppen. Jättefin var den. Den kan ha varit lite gråaktik på magen men hann inte se ordentligt. Vad kan det ha varot för fågel? Någon som har någon idé?
 
Fina fåglar allihop, men ingen som stämmer in på den vi såg tyvärr. Den var enfärgad (tror jag, vad jag hann se alla fall)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
772
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 220
Senast: Blyger
·
Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 172
Senast: ginnies
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 093

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hundrädda
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp