M
mango
Sv: Vad säger ni om innehållet?
Tack för att du delar med dig, det är alltid intressant att höra om andras erfarenheter!
Ok, misstänkte att det var P S.
Det var ett av de fodren jag hade som alternativ, men jag valde bort det p g a havren (jag ville inte ha några sädesslag alls, även om jag vet att 100% ren havre inte innehåller gluten). I övrigt är de två fodersorterna (ANF lamm&ris och P S) ganska lika. Min kompis valde P S före ANF just pga den låga fetthalten, men har faktiskt bytt till Nutro nyligen pga ev reaktion på havren (ej säkerställt alls, men det är en av teorierna). Trist för henne nu att Nutro försvinner igen bara... Så hon hoppar nog på ANF hon också nu.
Hade du ANF:s gamla eller nya lamm&ris (dvs med enbart lamm eller med deras treprotein)? Jag upplever att min är lite gasig, men inte mer än vanligt och jag tycker dessuto att det har minskat snarare än ökat på sistone. De små bitarna har jag också funderat på, men funkar ganska bra på min hund ändå tycker jag.
Aj så, dina erfarenheter av Bravos torrfoder lät ju lite trist. Inte värt att byta med andra ord.
Ja, det är Precept Sensicare jag har
Jag använde ANF förut men bytte då det är så jädra små bitar så mina stora lufsar svalde utan att tugga, påpekade det för Lupus och det var fler som hade sagt samma men de kan ju inte göra något åt det. Dessutom blev mina extremt gasiga av ANF
P S är den som funkar allra bäst av de jag provat med lite "jox" i. Det har egentligen lite för dåliga protein/fett värden för mina hundar men men...
Jag har provat Bravos torrfoder och blev inte imponerad. Hundarna fick trist päls och de verkade inte tycka det var särskilt gott heller.
Tack för att du delar med dig, det är alltid intressant att höra om andras erfarenheter!
Ok, misstänkte att det var P S.
Hade du ANF:s gamla eller nya lamm&ris (dvs med enbart lamm eller med deras treprotein)? Jag upplever att min är lite gasig, men inte mer än vanligt och jag tycker dessuto att det har minskat snarare än ökat på sistone. De små bitarna har jag också funderat på, men funkar ganska bra på min hund ändå tycker jag.
Aj så, dina erfarenheter av Bravos torrfoder lät ju lite trist. Inte värt att byta med andra ord.