Hundfoder...

Sv: Hundfoder...

Jag vet egentligen inte om potatis är bättre än spannmål men det står iallafall inte bland de första på listan = mängden är mindre.
 
Sv: Hundfoder...

kl

Hur tycker ni det här fodret verkar? Carnia Wolf.
Nu håller ju min hund på att utredas för foderallergi.. men tittar lite på foder som kan tänkas funka senare.
Har kollat på standart vilket jag gillar, men innehåller inte omega 3? Är inte det viktigt? Kan inte ha på laxolja på heller för då äter han inte.

Innehåll:
Fågelmjöl, hydrolyserat fågelprotein, färsk kyckling, fågelfett, potatisflingor, kycklingdigestiv, betor, torkade ägg, laxolja, bryggerijäst, cellulosa, vitaminer och mineraler.

Analys:
Råprotein 40% (minst 96% animaliskt)
Råfett 22% (minst 99% animaliskt)
(Omega 3 0,97% & Omega 6 3,73%)
Växttråd 3%
Aska 12%
(Kalcium 2,33% & Fosfor 1,42%)
Vatten 8%
Kolhydrat 15%
 

Liknande trådar

G
Hundhälsa Kycklingkött, nöt och fläskkött, korn, majs, animaliskt och vegetabiliskt fett, vetegroddar, linfrömjöl, betfiber, äggpulver, blodmjöl...
2
Svar
36
· Visningar
2 915
Senast: Rose
·
Hundhälsa Tycker Lillfjant är väl kliig. Inte sår, eller ens att det syns i pälsen att han kliat, huden och pälsen är jättefin. Magen utmärkt. Men...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 759
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Hundfoder är min svaga sida,med rätt formulering låter det "mesta" bra i mina öron tyvärr. Finns det någon som skulle kunna hjälpa mig...
Svar
18
· Visningar
1 460
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp