Vad ska jag göra med mitt hår?

numma

Trådstartare
Jag har sett att andra postat liknande trådar och fått bra hjälp, så jag gör också ett försök. Så vad tycker ni, vad ska jag göra med mitt hår.
WIN_20140322_172034_zps85774dd4.jpg


Det är spikrakt, mjukt, tunna hårstrån men ganska många. Det blir väldigt lätt elektriskt.

Jag är inte rädd för att göra stora förändringar allt från färgad snagg till hårförlängning kan jag tänka mig.

En sak till jag är väldigt lat så jag tar mig aldrig tid att fixa håret på vardagar utan duschar och handdukstorkar.
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Kropp & Själ Någon som har väldigt fint hår (fint alltså som i väldigt tunna hårstrån inte som i vackert 😅) som har hittat en fungerande fuktgivande...
Svar
10
· Visningar
646
Senast: Jfrelin
·
Kropp & Själ Jag har mörkbrunt hår som numera färgas för att inte bli grått. Men det blir lätt lite platt och trist i färgen, särskilt på vintern. På...
Svar
2
· Visningar
533
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Min shettis har märkbart varit störd av sin tjocka päls (väldigt kliig, vill rulla sig när hon rör sig etc), men hon har inte kommit...
Svar
16
· Visningar
1 089
Senast: Ise
·
Kläder & Bli fin Den 31 augusti ska jag förnya mitt hår lite.. känner mig rädd :D Just nu hänger det bara och tovar sig extremt lätt. Längden och...
Svar
9
· Visningar
925
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp