Vad ska jag göra ?

Sv: Vad ska jag göra ?

Men om man ska ha en ponny att tävla borde man väl se till att få med alla papper vid kontraktsskrivandet?
 
Sv: Vad ska jag göra ?

Ja han är tävlad tidigare :smirk:

men nu blev det inte att vi fick papprerna då.
 
Sv: Vad ska jag göra ?

Klart man kan tavla utan papper - klubbtavlingar!!

Till Liten_men_tuff:
Star det nagonstans i kontraktet vad for klasser ponnyn ska tavlas i?? Annars tror jag att det blir svart att saga att det ar kontraktsbrott.
Tycker att du ska ringa till agaren och fraga efter papprena en gang till. Ellr forsok att losa problemet sjalv. Kan du inte mata ponnyn, och skaffa ett nytt reg bevis om du far lov fran agaren?
 
Sv: Vad ska jag göra ?

Har luskat lite i det nu , eftersom ägarna inte hört av sig som de lovat. Och vi har redan ringt så pass mycket att jag inte tror att det kommer att hända något.

Ska själv försöka få fram mätintyget har lyckats få fram vem som slutmätt han och väntar nu på att hon ska ringa upp mig.
Hoppas bara att hon hitta det :crazy:

Annars får jag ringa till ridsport och fråga om Dispans för att få mäta om han. Det där med att få reg.papper är svårare då det inte bara lämnar ut. Men får jag mätintyget så klarar jag mig på det :)
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 661
Senast: Juli0a
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 200
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 149
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 687
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp