Vad står ditt nick för??

Sv: Vad står ditt nick för??

ameo minns att nån kompis till golit anlände med en presentflaska till första buketräffen hon deltog i, när ett gäng sydskåningar sammanstrålade med ameo (+ den man som numera är ameos make...) i Falsterbo
JÄTTELÄNGE SEN!

åh golits irländske vän paddy :) ja, det var länge sen.
 
Sv: Vad står ditt nick för??

Paddy hette han ja :D
Och jag tror bestämt att det kan ha varit 2001, för jag har för mig att jag lite smådiskret nobbade Paddy - hemligt nygravid... :p
 
Sv: Vad står ditt nick för??

Jeps är helt enkelt mitt smeknamn från tonårstiden. Det är väldigt sällan som någon kallar mig för det numera IRL men då det begav sig var det nästan mitt tilltalsnamn.
Min avatar just nu är min älskade gamla Herta.
 
Sv: Vad står ditt nick för??

Tja jag heter precis vad mitt första släp hette på den tiden, och det var under stallet som användarnamnet skapades.
Boj kort och gott.
 
Sv: Vad står ditt nick för??

Mitt nick kom till under den hejdlöst regniga sommaren 2007. Det regnade och regnade och regnade så när jag reggade mig på Buke så ville jag ha någon sorts besvärjelse för att det skulle sluta regna och bli fint väder.

A
 
Sv: Vad står ditt nick för??

Astronaut är namnet på en Simple Plan låt. Simple Plan är mitt liv och låten är underbar. Sedan har "Astronaut" blivit en viss betydelse för många SPfans.
 
Sv: Vad står ditt nick för??

Gillar karameller och härska över karamelland ;). Karamellen var upptagen. Stekhuvud tänkte jag först heta har jag för mig. Minns inte vad jag hette förr men jo_josan (?) nånting.
 
Sv: Vad står ditt nick för??

Jag var matte till en dp = dvärgpinscher då, och nu är jag matte till 2 st. Avataren är Oscar som nu är 12½ år, still going strong. Bilden togs samma år som jag reggade mig.
 
Sv: Vad står ditt nick för??

Vilken rolig tråd!

Mitt är en sammansättning av min mans och mitt namn. När vi flyttade ihop för 100 år sedan och skaffade vår första PC, var detta vår Hotmail adress:D
Sen har det blivit bådas "internetnamn" på många andra sidor...

Bilden är Dropi, min prins:love:
 
Sv: Vad står ditt nick för??

Knapplån

TinyWiny är/var min sambos smeknamn på min första egna häst. Tyvärr fick jag ta bort henne för drygt fem år sedan men namnet var jag redan då så jag vill inte byta bort det.
 
Sv: Vad står ditt nick för??

Jag gillar Modesty Blaise, Prinsessan och Lilla Grodan, är ett par av hennes smeknamn. Jag valde Lilla Grodan framför Prinsessan eftersom Prinsessan är så puttenuttigt...

And that's all about that! ;-) (Gillar ju Forrest Gump oxå... )
 
Sv: Vad står ditt nick för??

Tja stället jag bor på kallas av fd ägaren för Texas, han frågar alltid hur livet på Texas är när vi se :D

Eftersom jag gillar western så kändes det helt ok, och när jag startade firma stavade jag det Texaz för att sticka ut lite....:p
 
Sv: Vad står ditt nick för??

*kl
Jag var 8, vi hade precis bytt efternamn och just fått ett nintendo i julklapp. Där skulle man skriva in en trebokstavskombination som identitet på highscore-listorna. Tog första och näst sista bokstäverna i efternamnet: Laa. Har följt med mig sedan dess, och är oftast ledigt. Har två andra nick också som jag använder, men det är sällan de behövs :)
 
Sv: Vad står ditt nick för??

Jag är för fantasilös för mitt eget bästa ibland och använder därför mitt förnamn :p

Avataren är på en galen häst, Orgínal, jag hade på Island och är tagen i utkanten av Reykjavík. Bilden gör mig glad då hästen är lugn och fin där efter många månaders träning.
 
Sv: Vad står ditt nick för??

sox för att jag inte kom på nåt bättre när jag skulle vara anonym. Kanske också för att det är ett amerikanskt fotbollslag.
 
Sv: Vad står ditt nick för??

Jag tycker att Lillgrådis är ett av de allra finaste namnen här. Vet inte varför, det är någon sorts vemodskänsla förknippad med det som jag bara älskar.:love:

O, sicken tur att jag inte hade "kommit på" Kerstin70 när jag reggade mig här då! :laugh:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 646
Senast: Mineur
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 003
Senast: mars
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 845
Senast: jemeni
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 172
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Hur få stilla händer?

Omröstningar

Tillbaka
Upp