Vad sysslar vi med del etthundafemtioelva!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar se resultat av min träning. :up: Vågen visar i stort sett +/- 0. Men när hagen drog på mig arbetskläderna idag så sitter byxorna bättre än de brukar. Just dom här jag har idag brukar annars sitta lite trångt över låren. :up: Plockade fram måttbandet i helgen och tog en massa mått, får göra om det på lördag och se om det är någon skillnad.

Målet, långt därframme i fjärran, är i alla fall 31 kilo minus på vågen. Har tagit 0,5.

Heja heja! Har du satt något datum för mål respektive delmål?
 
@LadyCovergirl: Jag fattar inte det där med att gnälla det första man gör. Jag har jobbat i butik vilket är enligt min mening något av det aptråkigaste man kan göra. Dock förväntade jag mig inte att det skulle vara så jäkla kul, dvs man gick och gjorde sina timmar och sedan var det bra. Man engagerade sig inte mer än nödvändigt (givetvis såg jag till att göra ett bra jobb). Någonstans måste man ju ha en uppfattning om vad jobbet innebär när man börjar med det.
 
Råkade klämma ena katten i luckan till städskåpet :( Som tur är hade jag ingen större kraft eller hastighet, men hon blev jätterädd :( Jag har nu försökt muntra upp henne med stinkande kattgodis (vilka i hennes näsa verkar lukta himmelskt)
 
@LadyCovergirl: Jag fattar inte det där med att gnälla det första man gör. Jag har jobbat i butik vilket är enligt min mening något av det aptråkigaste man kan göra. Dock förväntade jag mig inte att det skulle vara så jäkla kul, dvs man gick och gjorde sina timmar och sedan var det bra. Man engagerade sig inte mer än nödvändigt (givetvis såg jag till att göra ett bra jobb). Någonstans måste man ju ha en uppfattning om vad jobbet innebär när man börjar med det.

Precis så tycker jag också att det är. Jag tycker inte att alla arbetsuppgifter är så himla roliga och framförallt inte nu under sommaren. (Placerad i ett arbetslag med i mitt tycke rätt trista uppgifter.) Men det är ju bara att bita ihop och göra det bästa av situationen. Gör jag ett bra jobb så uppmärksammas det förhoppningsvis så kan jag få roligare placering efter sommaren.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 277
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 452
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 529
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ På sedvanligt manér så har jag spenderat senaste veckorna med att läsa otroligt mycket om den här pusselbiten som fick allt att falla på...
Svar
10
· Visningar
1 981
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp