Vad sysslar vi med Del LXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, inte är det kul. Jag tillbringade natten och en stor del av dagen i fosterställning på badrumsgolvet. Nu känns det bättre dock även om jag känner mig lite darrig och svag för tillfället. Krya på dig :heart
Men fy tusan. Vid fyra fick jag gå upp och ta lite bikarbonat. Krya på dig.
 
Stallet klart. Snart dags att lämna tillbaka släpet, men vi tänkte lämna tillbaka en rulle platonmatta först :) Ska bli skönt att bli av med den, tar en jäkla plats. Kanske blir en vända till affären också. Har en massa kattmat att donera till hemlösa katter, och de har en insamlingstunna där :)
 
Kallt idag, grannen stod och skrapade rutorna på bilen när jag gick förbi. Nu sitter jag på tåget på väg till stallet, har inte varit där på tre veckor så har lite abstinens :D
 
Skjutsat dottern, sett till att taxfröken blev infångad, de är ute och jagar och hon drog givetvis efter vägen :meh: och nu ska jag börja läsa inför morgondagen. Rätt lättsam läsning ändå, även om den är sorglig, Snövit i två versioner, Rapunzel i två versioner, Flickan med svavelstickorna, Alice i Underlandet och Sandmannen. Sen ska vi även titta på Snövit i Disneys version. Vilket visade sig vara ett större problem än förväntat, det finns inte på någon laglig streaming sida? :cautious:
 
Jag brukade ha en bigpack med broddar, gängtapp och nyckel i stallskåpet.
Hur kan man leva utan extra broddar?
Jag tycker alltid att jag har hur mycket extra broddar som helst. Men tydligen tog de slut lagom till förra säsongen var slut. Dessutom var det förra vintern knappt någon vinter öht så broddarna slets/användes inte alls i samma utsträckning som en normal vinter. Sen hade jag helt glömt bort att förbereda och kolla att allt fanns hemma, tog bara för givet att det skulle finnas hemma. Så jag kan absolut förstå att man missar att ha ett lager så här i början av säsongen. Men har köpt på mig stora mängder brodd nu så det räcker och blir över :)
 
Krya på er ni som mår dåligt :heart

Har fortfarande ont i huden på vissa ställen men den värsta reaktionen här lagt sig. Jag har aldrig fått en så kraftig reaktion förr på klor. Tog Alvedon igår för att kunna somna för det gjorde så pass ont. Ska strax iväg till affären, min faster kommer om ett par timmar och hälsar på :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
2 792
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
25
· Visningar
1 568
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 600
F
Tjatter ROPEN SKALLA, 90 DAGAR ÅT ALLA! (Fruktansvärt dålig slogan, men fantasin räckte inte till annat) Tidigare år: 2021 2022 Skamlöst taget...
16 17 18
Svar
357
· Visningar
16 454
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp