Bukefalos 28 år!

Vad sysslar vi med? Del XVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@stjarnhimmel Jag menade inte att var så just för honom, jag bara ville förklara vad som för MIG hade varit en avgörande skillnad i det hela. Just för att jag inte vet hur det sett ut för er så har jag ingen uppfattning om huruvida det där hade varit en dealbreaker för min del.
nä det förstår jag... Det är ju väldigt svårt när man själv inte är i relationen eller var där själv.
 
Ja ibland känns det svårt att få till det.
Jag kan nog säga såhär för egen del, jag har sett så mycket skit och så mycket bråk så jag är inte ett dugg intresserad att inleda något som helst förhållande någonsin med någon. Dom enda jag inleder förhållanden med är våra :love: fyrbeningar för vi förstår iallafall varann. :heart
 
Då har vi startat resan ner mot skåne. Lite senare än planerat men vi båda behövde lite extra sömn i morse. Stackars Rasmus axel är helt förstörd, så han måste sjuka sig imorgon och försöka få tid till läkare imorgon. :(
 
O_o En religionsnasare knackade just på dörren. Inte vanligt här, senaste gången var när pappa fortfarande levde (några år innan han gick bort).

Gullig tjej dock, jag var trevligare än jag normalt är när det gäller dörrförsäljare :grin:
 
Jag har fått en avi om att jag har ett stort paket att hämta ut. Jag kan tidigast hämta ut det i morgon efter 16.
Jag har inte beställt något och avsändare är okänd?! :cautious:

Känns nästan obehagligt det här, nej jag gillar inte överraskningar för dom är sällan bra är min erfarenhet :nailbiting:
 
Det hade hon älskat:D
Jag har ställts inför följande:
Min ridhäst är gammal och behöver avlastning då jag vill ha ut mer av ridningen men hon är min prinsessa och ska vara hos mig så länge hon lever.
Jag kan inte ha tre hästar och ponnyn är för liten för mig att rida på.
Jag har aldrig sålt eller gjort mig av med ett djur annat än pga hög ålder och sjukdom så detta känns helskumt:crazy:
Men hur gammal är Aska? Hon känns inte gammal ju :)
Gör som jag, skaffa påläggskalv. Då blommade Wille upp och blev nr 1 igen. Så jag betäckte påläggskalven, men Wille fortsatte vara pigg så det slutade med att jag sålde alla yngre :D
 
Jag har varit på nya stället idag och det kommer nog bli bra. Men inga papper är klara än så jag vet inte när jag kan börja. :down: De vill ju helst ha mig där imorgon, men de är ju snåla och vill ha mig på praktik eller nystartsjobb, och då måste ju af vara med också...

Nu ska jag iaf värma mig i sängen en stund innan jag erkänner för mamma att jag redan är klar för dagen :D
 
Varit på promenad med hundarna. Hade nog varit trevligare om tålamodet vore bättre (hej pms :wtf: ).

Orolig för katten också, som inte tigger utan bara ligger idag. Gissar på slagsmål men hittade inga sår :down:
 
Försökte lägga in bild men det funkar verkligen inte längre
Kopierar img länken på photobucket och klistrar in men ingen bild kommer
:(
 
Jag har varit på nya stället idag och det kommer nog bli bra. Men inga papper är klara än så jag vet inte när jag kan börja. :down: De vill ju helst ha mig där imorgon, men de är ju snåla och vill ha mig på praktik eller nystartsjobb, och då måste ju af vara med också...

Nu ska jag iaf värma mig i sängen en stund innan jag erkänner för mamma att jag redan är klar för dagen :D
Hoppas verkligen allt löser sig för dig
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
233
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 140
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
363
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
667
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp