Bukefalos 28 år!

Vad tränade dom?

S

Silverlilja

Ursäkta en korkad fråga, men var ute i skogen tidigare i dag och då träffade jag på några människor som hade hundarna lösa och själva höll i nån dosa som lät *pip pip* ganska högt emellanåt. Nyfiken som jag är undrar jag vad dom tränade för nåt och vad dosan med dess pipljud har för funktion?
 
Sv: Vad tränade dom?

Om det var golden, labbar eller flattar så var det kanske jaktpipor du hörde. Just två korta höga pip betyder hit.
 

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 450
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 574
Senast: Hazel
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 639
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 837
Senast: NOC14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp