Vad tror du att bukefalisten ovanför dig heter?

fryckan

Trådstartare
Frågan lyder som rubriken! Det är alltså baserat på användarnamn, avatar och tidigare inlägg som man kanske tycker att personen passar att heta ett visst namn.

Det här är ingen tråd om att outa någon så vet man vad bukefalistens riktiga namn är kanske man väntar på att gissa på någon annan, alternativt skriver det man trodde var hens namn :) Sen är det upp till var och en om man vill säga om det var rätt gissat eller inte.

Så shoot nån att gissa på mig :D
 
Frågan lyder som rubriken! Det är alltså baserat på användarnamn, avatar och tidigare inlägg som man kanske tycker att personen passar att heta ett visst namn.

Det här är ingen tråd om att outa någon så vet man vad bukefalistens riktiga namn är kanske man väntar på att gissa på någon annan, alternativt skriver det man trodde var hens namn :) Sen är det upp till var och en om man vill säga om det var rätt gissat eller inte.

Så shoot nån att gissa på mig :D
Emma?
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 877
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 744
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 319
Senast: zassoo
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 725
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp