JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vad tror ni om Sprengers nya bett, Dynamic RS?
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
Lord Owen
Startdatum
Startdatum
6 Mar 2006
Svar
Svar
40
Visningar
Visningar
4 055
Sv: Vad tror ni om Sprengers nya bett, Dynamic RS?
Usch, vad drygt. Hatar när bett sak vara så mycket dyrare bara för att det är ett visst märke på det. Att det är dyrare å har en specialdesign så att säga så förstår jag det, men ett helt vanligt tredelat
Utrustning
Då var det dags att ge sig in i bettdjungeln.
2 "nya" hästar är det som ska få vara med i jakten på de perfekta betten.
Båda rids...
Utrustning
Detta är alltså av nyfikenhet och intresse, och då jag har Buke till hands så kunde jag inte låta bli att ställa frågan här. Jag tittade...
Utrustning
Jag tänkte nu ge mig på att prova lite olika bett på pålle för att se om jag kan hitta fler varianter som han gillar och som jag kan...
Ridning
Hej! Jag har den senaste tiden läst på otroligt mycket om bettets inverkan på hästen och det har slagit mig hur lite ryttare egentligen...
2
3
4
😢
Relationer Borde jag fråga honom varför han tog bort mig ? Jag tycker att det är lite märkligt att han tog bort mig helt plötsligt idag från...
anonymaoxen
5 minuter sedan
GVFÖ 2025
Kultur Jag kan förstå det. Men hade ändå tvekat inför att leva med nån som gör så. Känns dessutom som att hunden är ett hinder för henne när...
Lingon
10 minuter sedan
Datorproblem
IT & mobiler Nej den går inte att komma åt så.
Jag har tvångsavstängt datorn som varit avstängd ca 36 h men det var kvar när jag öppnade den i morse.
Görel
15 minuter sedan
Retrievertråden
Hundträning Det finns ju lika många skolor i detta som det finns instruktörer, men jag ger råd utifrån hur jag gör :)
Jag börjar inte med att låta...
AraSlei
Alldeles nyss
Svar: 1 277
Visningar: 106 593
Hund
Dalmatiner
Svar: 52
Visningar: 1 796
Hund
Valp med diarré?
Hundhälsa Vår hane hade en lite långdragen magsjuka i vintras. Förloppet var ungefär det du beskriver - först diarré ett par-tre dygn och sedan...
Roheryn
Idag kl 12:21
Svar: 17
Visningar: 493
Hund