Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pigg som en mört! Eller inte... Ska locka ur boxen idag så får jag den tvättad, riktig lyx! Synd bara att jag varit mycket vaken sen kl 3 så ögonlocken släpar i marken...

Jobbat i Forsheda och sitter nu i Klevshult. Det här med att hjärnan ger upp fullständigt så fort man blir intresserad av någon har jag inte saknat. Bara att bita ihop skulle jag tro ;)

Kan sakna den känslan, har ej varit betuttad i någon på cirka en halv evighet! Borde kanske ta tag i den här bristen på lovelife :meh:

Fick ett sms, behöver inte gå till jobbet förrän 11:30, kryper ned under täcket och ber till högre makt om att jag kan få bli frisk någon gång!

Sovit uselt, vaknat i pölar av svett med jämna mellanrum - och då är fönstret ändå öppet. Inte alls taggad att jobba idag...Men det blir nog bra när jag väl kommer dit.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
820
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 076
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 196
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka