Pigg som en mört! Eller inte... Ska locka ur boxen idag så får jag den tvättad, riktig lyx! Synd bara att jag varit mycket vaken sen kl 3 så ögonlocken släpar i marken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jobbat i Forsheda och sitter nu i Klevshult. Det här med att hjärnan ger upp fullständigt så fort man blir intresserad av någon har jag inte saknat. Bara att bita ihop skulle jag tro![]()
Kan sakna den känslan, har ej varit betuttad i någon på cirka en halv evighet! Borde kanske ta tag i den här bristen på lovelife![]()
Just den delen kan vara lite påfrestande.Jobbat i Forsheda och sitter nu i Klevshult. Det här med att hjärnan ger upp fullständigt så fort man blir intresserad av någon har jag inte saknat. Bara att bita ihop skulle jag tro![]()
Har lämnat A på ridlägret efter inhandling av avramlingsfikaNu har jag en aptråkig dag med fakturor framför mig.
![]()
Han blev visst akut hungrig mitt i traven på långsidanVille ponnyn inte gå åt samma håll som A?![]()
Åh, kul. Not![]()
Jag är så förvirrad kring vilken bil jag vill ha![]()