Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä inte särskilt. Men golfens kylare har börjat läcka igen och det är typ 3 gången. Förut har de haft i bars leak som tillfällig lösning. Det är topplocket det är fel på. Synd för den går fint för övrigt och lacken är fin för en -00. O_o

Låter som min Saab (också en -00). Det svider lite att medge det men jag är nöjd med "nya" Volvon. Den är ordentligt pigg så den går under namnet "Silverpilen" :D Plus att priset var helt ok och det ingick fina SoV-däck samt takräcke. Jag kollade vad räcket kostar och shit vad dyrt! O_o Jag har hunnit använda takräcket och det var ju faktiskt riktigt bra att ha (har aldrig haft det på någon bil).

Skönt du är nöjd ;)
Hmm mekonomen har inte återkopplat denna gången. Anser de att det inte är värt att titta på:confused::eek:

Har en haft i Bars leak tre gånger hade jag inte ens lämnat in den. På slutet hällde jag i ingefära på Saaben och tankade kylarvätska :D Jag var lite nervös när jag jobbade långt ut i skogen dock :cautious:

JasåO_o plastig är inga problem för mig då jag är ute efter bruksbil. Men är ändå inne på en sån, hellre en sån än Kia tex. Kollar även lite på Toyota auris.

Varför inte en Kia? Jag börjar bli sugen på en Kia Cee'd. Kollade på Toyota Auris men de jag kollade fick bara dra 1 300 kilo :down:

Har en haft i Bars leak tre gånger hade jag inte ens lämnat in den. På slutet hällde jag i ingefära på Saaben och tankade kylarvätska :D Jag var lite nervös när jag jobbade långt ut i skogen dock :cautious:

:D:D
Den gamla Saaben 900 syrran och jag hade innan slog ändå alla rekord. Den läckte glykol in i bilen vid pedalerna. Rätt så vidrigt :laugh:
Kommer ihåg vi la tidningspapper under.

JasåO_o plastig är inga problem för mig då jag är ute efter bruksbil. Men är ändå inne på en sån, hellre en sån än Kia tex. Kollar även lite på Toyota auris.

Eftersom Saab inte längre existerar (inte på riktigt iaf) så säger jag Volvo. Jag gav 16 000 för min V40 i toppskick (FULL servicebok på Volvo-verkstad samt i praktiken en ägare). Den hade rullat 19 500 då men med tanke på att Volvo håller bra räknar jag med att ha den ett bra tag. V50 har tydligen problem enligt särbons bilhandlarbror så den strök vi direkt.

Eftersom Saab inte längre existerar (inte på riktigt iaf) så säger jag Volvo. Jag gav 16 000 för min V40 i toppskick (FULL servicebok på Volvo-verkstad samt i praktiken en ägare). Den hade rullat 19 500 då men med tanke på att Volvo håller bra räknar jag med att ha den ett bra tag. V50 har tydligen problem enligt särbons bilhandlarbror så den strök vi direkt.

Lät som en bra deal:up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
820
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 076
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 196
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet