Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis kommit hem från PTSD terapin. Sitter i solen och njuter en stund.
Pusselbitarna faller sakta på plats, känslor erkänns och det känns mer förståeligt allteftersom.
Min psykolog får lite samma känsla av det jag berättar som av att läsa boken om Pojken som kallades Det...det i sig känns ganska bekräftande att min uppväxt varit allt annat än "normal" utan mer åt det extrema hållet...
Även om jag precis landat i bra jobb, boende och stall så har förändringarnas vindar har börjat blåsa och jag tror att livet kommer se ganska annorlunda ut framöver. Många bitar ska passas in men jag tror att mitt nya projekt kommer ge mig en trygghet och frihet jag aldrig förr haft.
Är så himla tacksam för buke, jag vet inte hur jag hade orkat dom sista 7 åren utan![]()
Men åh så fin!Idag är ingen vanlig dag... för idag fyller vår drak- och enhörningsdrottning år!Stort grattis @stjarnhimmel!
![]()
Tack!Grattis på födelsedagen @stjarnhimmel![]()
Som motvikt kan jag berätta att jag ägt en Sonata. Den mest underbara kvalitetsbil jag ägt!! Full med piffiga små finesser. Gick som en spjut och underbar att köra. En riktig milslukare. Tyvärr törstig.Jasåplastig är inga problem för mig då jag är ute efter bruksbil. Men är ändå inne på en sån, hellre en sån än Kia tex. Kollar även lite på Toyota auris.