Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle bli sjukt tveksam till att åka utan att få det utrett...
![]()
Har kommit tillbaka från vårdcentralen. Blev inte klokare av besöket där. Fick iaf en kortisonspray och gå och ta allergitest på labbet pga pollenallergin jag har. Hämtat ut kortisonsprayen. Nu vilar jag.
Har 5 arbetsdagar kvar innan semestern börjar. I morgon är jag ledig pga midsommar
Ok. Hur länge ska man ta den? Står inget om detKortinsonprayen är jättebra när den kickat in (kan ta någon dag). Jag älskar den under våren (jag har de flesta träd).
Sök här: http://www.fass.se/LIF/startpageOk. Hur länge ska man ta den? Står inget om det
Om du inte redan gjort det så stäng av telefonen och starta om den igen.Det fungerar att koppla upp datorn men inte mobilen![]()
Har gjort det. Förstår inte riktigt vad som är problemet då jag kan koppla upp på husets wifi, men jag hittar inte ens mitt egnaOm du inte redan gjort det så stäng av telefonen och starta om den igen.
Du vet första hjälpen när det kommer till elektronik "Stäng av och starta om och hoppas att problemet försvunnit"![]()