Vad tycker ni om detta?

Sv: Vad tycker ni om detta?

Nä, jag tror dig Vanheden! Är du glad nu??:D
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Vad vill du ha för karl då?
Som vissa kanske vet så skulle ju jag öppna dejting firma, har varit mååånga trådar uppe om det på buke. Jag har flera karlar på lager :D

Vill ha en hästtokig karl, gärna se bra ut också :D . Mellan 19 och 24-25 kan vi väl säga, har du en sån karl? :rofl:
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

ja och lite mer långsökt så det är bara vi som kommer att fatta :p

Säger man nått som "nu ska jag ut å vänta på Smörgåsen som kommer med bussen"
skulle nån höra det skulle det nog inte dröja länge förens det kommer folk i vita rockar som har med sig tröjan där man krmar sig själv.
Lägger man till "undra om smörgåsen har keso med sig" så blir det lite konstigt :rofl:
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Ja, godnatt!:)



Ska sova nu, men jag kommer tillbaka imorgon och terrroriserar tråden, var så säkra så...:D
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Säger man nått som "nu ska jag ut å vänta på Smörgåsen som kommer med bussen"
skulle nån höra det skulle det nog inte dröja länge förens det kommer folk i vita rockar som har med sig tröjan där man krmar sig själv.
Lägger man till "undra om smörgåsen har keso med sig" så blir det lite konstigt :rofl:

Hade jag hört det hade jag nog också ringt efter mentalsjukhuspersonal :rofl: :rofl:
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Hästintresserad, omkr. 25.
matlagningskunnig, dvs inte bara kunna koka tevatten...
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Hästintresserad, omkr. 25.
matlagningskunnig, dvs inte bara kunna koka tevatten...

Rätt uppfattat :D .
Nästa problem - tiden :angel: . kan säga att man har funderat mer än en gång på var man skulle få tid att klämma in pojkvännen nånstans om man oväntat nog skulle få en :D
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Nej, nu måste jag också nanna... Ska ju upp någorlunda tidigt ändå imorgon så...:p
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Tycker deras pannband är fina, för det e väl inge fult ? :crazy:

Min polle med typ ett sånt:
6513821.jpg


OBS, TAR INTE DIN TRÅD, VILL BARA VISA HUR FINA DOM PANNBANDEN ÄR :D :love:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
635
Utrustning Hej, tänkte kolla med er om ni tycker benlindor är nödvändigt, och när det isåfall blir nödvändigt? Är det endast vid hårdare träning...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 037
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Är det någon som har selen Drive out Duo Plus? Är ni nöjda? För- och nackdelar? Ska mäta lite i helgen och kanske klicka hem en sådan...
Svar
0
· Visningar
197
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av stigbygeln Venice Evo Tech? Har fått önskan av dotters hopptränare att köpa nya stigbyglar till henne. I...
2
Svar
23
· Visningar
1 499
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp