Vad tycker ni om detta?

Sv: Vad tycker ni om detta?

Neeej!:p Jag vill ju vara Vanheden! :angel: :rofl:

Fast han är lite lite trög oxå.
Jag minns en film, där han ska vilseleda nån, och tar fram en "duk" och bara
"ingen ting här, ingenting där" sen läggern han duken över sitt pekfintger och bara "daradara dara dada daaa daaaa" sen rycker han bort duken så fingret kommer fram. Så jävla sjukt, :rofl: :rofl: :bow:
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Nä, glöm att jag sa Vanheden, nu är du snigeln!:angel: :rofl:


Läste det som singel första gången, jag bara: Vaa, är hon singel bara för att hon skriver långsamt??:rofl::rofl:

Du vet väl att singlar bara har annat i huvvet, därför skriver dom så långsamt.
kan va så att dom gör nått annat med fingrarna, så det är därför dom inte kan skriva så fort heller. :o :rofl:
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Uppdaterar:

Cronis: Cronan
Viktovie: Vanheden aka snigeln
Ickiz: Mascot
Magic_Mac:Mackan ???
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

oki nu MÅSTE jag gå och lägga mig!


Godnatt på er alla där ute! Kollar till tråden imorgon och ser hur långt ni hunnit! :D
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Uppdaterar igen:

Cronis: Cronan
Viktovie: Vanheden aka snigeln
Ickiz: Mascot
Magic_Mac:Mackan aka smörgås
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Du vet väl att singlar bara har annat i huvvet, därför skriver dom så långsamt.
kan va så att dom gör nått annat med fingrarna, så det är därför dom inte kan skriva så fort heller. :o :rofl:

Må vara att man kikar efter pojkvän, men nu går du faktiskt för lite för långt :cool:
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Det måste jag med göra...:p

Men jag sitter fast i stolen av nån konstig anledning!:angel:
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Men då får väl jag vara smörgås då, för att göra cronan glad...:cool: :p
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Må vara att man kikar efter pojkvän, men nu går du faktiskt för lite för långt :cool:

Vad vill du ha för karl då?
Som vissa kanske vet så skulle ju jag öppna dejting firma, har varit mååånga trådar uppe om det på buke. Jag har flera karlar på lager :D
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
635
Utrustning Hej, tänkte kolla med er om ni tycker benlindor är nödvändigt, och när det isåfall blir nödvändigt? Är det endast vid hårdare träning...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 037
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Är det någon som har selen Drive out Duo Plus? Är ni nöjda? För- och nackdelar? Ska mäta lite i helgen och kanske klicka hem en sådan...
Svar
0
· Visningar
197
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av stigbygeln Venice Evo Tech? Har fått önskan av dotters hopptränare att köpa nya stigbyglar till henne. I...
2
Svar
23
· Visningar
1 499
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp