Vad tycker ni om nya Coca Cola Zero?

Jag har inte smakat Cola Zero förut, men läste tråden och blev så grymt nyfiken att jag nu har testat. 😁 Jag kan alltså inte jämföra med förra versionen. Men jag håller med dig @MissFideli , den smakar ju just inte nånting! Jätteskumt. Men det jag till slut tyckte att jag kände en liten aning av, det var ingefära. Kanske samma arom som flera av er tyckt smakade citron.

Men jag tyckte faktiskt att den var törstsläckande, otippat nog.
 
Jag som tyckte cola Zero var den enda riktigt goda läsken är besviken på den nya. Den är drickbar, men inte lika god. Trots att jag inte har något problem (jag gillar det t.o.m.) att dricka avslagen cola känns den nya lite avslagen, men på ett dåligt sätt även när den är ny. För att inte tala av vad odrickbar den var när den faktiskt var avslagen. Nä, det blir mindre cola för mig i framtiden!
 
Jag dricker normalt sett vanlig cola och sambon dricker cola zero. Jag tyckte att nya cola zero smakade konstigt första gångerna jag smakade, blaskigt som andra redan påpekat. Numera tycker jag faktiskt att den är mindre äcklig än gamla cola zero. Föredrar helt klart fortfarande vanlig cola men måste jag välja cola zero så föredrar jag den nya.
 
Efter att ha druckit nya cola zero några gånger börjar jag nu tycka att den inte smakar så mycket. Den svaga citronsmaken känns inte längre.
Jag brukar pressa en halv citron och ha i. Då blir det gott. :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: Bison
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 119
Senast: lilstar
·
Småbarn Vår femåring är så sjukt kräsen när det kommer till mat 😩 När hon var liten åt hon allt, sen blev hon lite mer återhållsam när det kom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 849
Senast: Guldaskig
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
826
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp