Vad tycker ni om nya Coca Cola Zero?

På jobbet dissades den nya av två zero-fantaster. Inte alls lika god. Det diskuterades uppköp av stora grossistpartier för att skjuta upp lidandet.

Själv förstår jag inte finessen med att dricka cola eller läsk alls längre, även om jag fler i tiden gjorde det nån gång ibland.
 
Avvakta till du druckit några flaskor till och se om du fortfarande tycker samma..
Jag tyckte inte det var så mycket skillnad (men lite) först, men några flaskor senare var det en helt annan femma.

Will do. Jag dricker bara ur burk, vet inte om det gör nån skillnad.
 
På jobbet dissades den nya av två zero-fantaster. Inte alls lika god. Det diskuterades uppköp av stora grossistpartier för att skjuta upp lidandet.

Själv förstår jag inte finessen med att dricka cola eller läsk alls längre, även om jag fler i tiden gjorde det nån gång ibland.
Jag har också tänkt tanken att köpa på mig massor och massor..
 
En bekant till mig kontaktade CocaCola och fick till svar:

"Hej. Tack för ditt mail. Våra konsumenter är kärnan i vårt varumärke och så även för nya Coca-Cola Zero Sugar som är en del av vår pågående utveckling för att skapa bästa möjliga Coca-Cola-upplevelse. Detta är resultatet av många års arbete för att leverera en mer uppfriskande smak som bättre stämmer överens med konsumenternas preferenser och i linje med vår ambition att receptoptimera och förnya för att erbjuda människor ett urval av mer goda smaker med lågt sockerinnehåll och sockerfritt. Det är tråkigt att höra att du inte är nöjd med de produkter som du köpt, och förhoppningsvis har vi ett annat alternativ som du tycker bättre om i vårt sortiment. Vi är tacksamma för att du delar med dig av dina synpunkter om Coca-Cola zero sugar och värdesätter det högt. Vi ska föra dessa vidare till de produktansvariga."

Men det borde väl inte vara omöjligt att få dom att ändra tillbaka om måååånga klagar?
 
Blä-svar från coca cola..
Kan någon mer härja lite? Någon som orkar samordna något?
Kanske är inte bara skriva på messenger bästa vägen?
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20210326_094539_com.facebook.orca.jpg
    Screenshot_20210326_094539_com.facebook.orca.jpg
    179,4 KB · Visningar: 101
Blä-svar från coca cola..
Kan någon mer härja lite? Någon som orkar samordna något?
Kanske är inte bara skriva på messenger bästa vägen?
Vad dumma de är! Jag vill inte ha en Zero närmare vanlig cola i smak, jag vill ha en Zero med Zerosmaken! Det är ju den jag gillar, jag är inte alls lika förtjust i vanlig cola, den är så söt! Varför ska allt vara så sött! Light brukar annars smak lite ...beskt eller kemiskt eller så men Zero smakar vanligtvis gott. förutom nu, nu har den en konstig bismak, lite kemisk tycker jag. Inte alls ok att ändra från bra till :turd::turd::turd::turd::turd:!
 
Vad dumma de är! Jag vill inte ha en Zero närmare vanlig cola i smak, jag vill ha en Zero med Zerosmaken! Det är ju den jag gillar, jag är inte alls lika förtjust i vanlig cola, den är så söt! Varför ska allt vara så sött! Light brukar annars smak lite ...beskt eller kemiskt eller så men Zero smakar vanligtvis gott. förutom nu, nu har den en konstig bismak, lite kemisk tycker jag. Inte alls ok att ändra från bra till :turd::turd::turd::turd::turd:!
Skriv det till dem!
 
Skriv det till dem!
Jag får väl bemöda mig, vill ju ha tillbaka den vanliga!
Zero är till för Zerosmakarna och de som vill ha sött kan dricka cola original tycker jag! Varför förstöra en hel smak bara för att locka "fler" att dricka Zero? Puckon!
 
Jag får väl bemöda mig, vill ju ha tillbaka den vanliga!
Zero är till för Zerosmakarna och de som vill ha sött kan dricka cola original tycker jag! Varför förstöra en hel smak bara för att locka "fler" att dricka Zero? Puckon!
Ska den smaka sådär kan man ju nästan lika bra dricka sötsliskig Pepsi max liksom..
 
Jag testade till slut och sällar mig till er som inte gillar den. Varmt och avslaget och toksött bara! Har några flaskor gammal zero kvar, får väl hitta på nåt annat att dricka när de är slut för någon ny cola zero blir det inte.
 
Ska den smaka sådär kan man ju nästan lika bra dricka sötsliskig Pepsi max liksom..
Nu gillar jag ju Pepsi max, men ska det vara så är det helst den vanliga zero, sedan pepsi max, sedan vanlig cola och sist vanlig pepsi, som nog är sötast/mest kemisk- minns inte eftersom jag inte druckit den på evigheter nu. Men jag föredrar jag zero framför max eftersom maxen är så söt. Pepsi max raspeberry är god, tar bort det söta, även om smaken är något kemisk, inget man dricker ofta, men ändå.
 
Nu gillar jag ju Pepsi max, men ska det vara så är det helst den vanliga zero, sedan pepsi max, sedan vanlig cola och sist vanlig pepsi, som nog är sötast/mest kemisk- minns inte eftersom jag inte druckit den på evigheter nu. Men jag föredrar jag zero framför max eftersom maxen är så söt. Pepsi max raspeberry är god, tar bort det söta, även om smaken är något kemisk, inget man dricker ofta, men ändå.
Testat Pepsi max lime?
Den är den enda Pepsi jag står ut med, men föredrar zero alla dagar i veckan.
Känner att jag tar ut min frustration lite på att raljera över denna zero-grejen nu.
Är sur på lite annat i livet så det räcker och blir över.
 
När jag först provade den nya Coca Cola Zero tyckte jag att den smakade lite syrligt, nästan lite åt lime/lemon-hållet. Jag har redan vant mig vid den nya smaken, storkonsument som jag är. :D
 
Testat Pepsi max lime?
Den är den enda Pepsi jag står ut med, men föredrar zero alla dagar i veckan.
Känner att jag tar ut min frustration lite på att raljera över denna zero-grejen nu.
Är sur på lite annat i livet så det räcker och blir över.
Japp, men ingen höjdare, hallonpepsi är godare än limepepsi! :)

Bra att avreagera sig på något ju!!
 
När jag först provade den nya Coca Cola Zero tyckte jag att den smakade lite syrligt, nästan lite åt lime/lemon-hållet. Jag har redan vant mig vid den nya smaken, storkonsument som jag är. :D

Jag har också vant mig. Men skulle hellre se den gamla smaken ändå. Tycker fortfarande inte att den nya smakar nått.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: Bison
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 149
Senast: lilstar
·
Småbarn Vår femåring är så sjukt kräsen när det kommer till mat 😩 När hon var liten åt hon allt, sen blev hon lite mer återhållsam när det kom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 895
Senast: Guldaskig
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
837
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp