Sv: Vad tycker ni om sortimentet i b*rjes och h**ks??
Jag har en vit-svart-röd pad från hööks, tunn och sladdrig (följde med sadeln). gillar inte, men e skön att rida barbacka på.
Hööks bomullstyglar, jättesköna!! har dock tejpat spännena så att tyglarna inte snyrrar runt och ger mer "stadga" i tygeln
Lädertyglarna är tunna, smala, korta och inte av bästa kvaliten
har träns och konstigt nog så har alla av dem börjat gå av
Har westernsadelhängaren, väldigt ostabil.
lassot är stelt och ganska oanvänt så det kan jag inte uttala mig om
Och så har jag "hooden", har varit väldigt bra! förutom att mina försökt skrubba av sig den,
och så har jag köpt ett stångbett för väldigt länge sedan med korta skänkar och tränsbettsmundel. ganska bra faktiskt att vänja dem vid hävstång, men inget jag skulle rida på till vardags utan bara nån gång ibland.
curbchain. inga anmärkningar
tävlingsskjorta vit. jättefin osv, bara att den var från början lite kort (har lååånga armar) och lyckades växa ur den på längden
Svarta western jeans med gul brodyr av slidande häst på rumpan.
Superduperbekväma och sköna!!! tyvärr har jag krympt ur dem
Showmanshipgrimma; dåligt läder, stel etc, men funkar bra för de korta stunderna man är i rampljuset.
Westernboots - Jättesköna och bra kvalitet för 400kr! skulle köpt fler..
well, har säkert något mer från hööks
blev lätt att man slank förbi då jag gick förbi varje dag när jag jobbade
Jag har en vit-svart-röd pad från hööks, tunn och sladdrig (följde med sadeln). gillar inte, men e skön att rida barbacka på.
Hööks bomullstyglar, jättesköna!! har dock tejpat spännena så att tyglarna inte snyrrar runt och ger mer "stadga" i tygeln
Lädertyglarna är tunna, smala, korta och inte av bästa kvaliten
har träns och konstigt nog så har alla av dem börjat gå av
Har westernsadelhängaren, väldigt ostabil.
lassot är stelt och ganska oanvänt så det kan jag inte uttala mig om
Och så har jag "hooden", har varit väldigt bra! förutom att mina försökt skrubba av sig den,
och så har jag köpt ett stångbett för väldigt länge sedan med korta skänkar och tränsbettsmundel. ganska bra faktiskt att vänja dem vid hävstång, men inget jag skulle rida på till vardags utan bara nån gång ibland.
curbchain. inga anmärkningar
tävlingsskjorta vit. jättefin osv, bara att den var från början lite kort (har lååånga armar) och lyckades växa ur den på längden
Svarta western jeans med gul brodyr av slidande häst på rumpan.
Superduperbekväma och sköna!!! tyvärr har jag krympt ur dem
Showmanshipgrimma; dåligt läder, stel etc, men funkar bra för de korta stunderna man är i rampljuset.
Westernboots - Jättesköna och bra kvalitet för 400kr! skulle köpt fler..
well, har säkert något mer från hööks
blev lätt att man slank förbi då jag gick förbi varje dag när jag jobbade