Vad tycker ni om..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare karatefisken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 50
  • Visningar Visningar 2 790
Sv: Vad tycker ni om..

Tror att du får göra en själv i såna fall...Funderade på att slakta symaskinen hemma i ett försök att göra en egen.:D :devil:

I så fall ska det stå Macho på den. Möjligtvis Tuffing eller Krambjörn :love:

dom finns bla på EKO...

Korven skrev:
Ja då blir det envis på min då....Dom andra passar inte så bra...:cry:

Tyvärr passar inte min häst i vältränad för tillfället :crazy: och smart vet jag inte om han är men tillräckligt intelligent för att öppna grindar och knyta upp knutar...samt kasta av matte under mysiga barbackagalopper....;)

Vimzis skrev:
En sån ska jag med köpa! :D :love:
Vill ha en som det står "Smart" på...tyckte att "Vältränad" var lite att ta i..;)
Tycker vältränad blir bra på minisen som är rund och jättehårig och mest går i hagen och äter och en liten promenad då och då:D ;) :cool:

vill veta hur det gick me symaskinen sen!
ja funderar på att sy på bokstäver på hans innetäcke och skriva player på..

Japp det ska jag. :D
Ska testa med en slit-å-släng-grimma som varken är speciellt tjock elelr snygg först bara..:cool:

molnskimmer skrev:
Grimman var ett pris i en hopptävling så det är inte jag som valt den. Och rosa är inte riktigt henne färg. :D

Meh... då kan du ju skicka den till mig då? ;) Rosa är definitivt min hästs färg! :)

Ååh de är så fina :love:
Vill köpa en där det står "smart" eller "vältränad" till min kille :)

Snyggo :love: jag har en likadan till mitt kallblod!!

~Ingrid

Sött! :love:

Jag har köpt en sådan i julklapp åt shettisen här hemma! :) :bump:

jag har oxå en som men de står vältränad på den ha ha ha

Grimmorna kommer från Hansbo och borde finnas hos närmsta återförsäljare. Annars kan du kolla hos Kaias Hästsport om dom kan skicka en åt dig. www.kaias.se dock finns grimman inte med i webshoppen tror jag, men har sett dom i butiken så ring eller maila och fråga i så fall.

Jag vill ha en blå "vältränad" till min häst sedan när hon börjar komma i gång igen. :D

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 930
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Min dotter har en foderhäst. En varmblodstravare,7 årigt sto. Hon har inte haft föl,är inte inkörd. Hon kan alla gångarter men inget... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 787
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 337
Senast: Silje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur