Vad tycker ni om..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare karatefisken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 50
  • Visningar Visningar 2 790
Sv: Vad tycker ni om..

jag ska köpa en "vältränad" till min kompis super feta hafflinger :d så opassande

Den är jätteläcker. Min dotter vill ha en som det står smart på till sin ponny. :rofl:

Jag funderar på att köpa en till midas där det står "vältränad" på :D

Men dom är rätt dyra va?

Oj, det var ju inte så farligt! då kanske det blir en sån då :) Fast då får väl Carola slag när han kommer hem med en sån :angel:

ha ha, en sån fast med texten "smart" satte jag på en hoppehäst när vi besökte ett hoppestall.

Har en sån på mitt halvblod, det finns folk som rynkar på näsan åt att man har sånt på en storhäst, men de flesta tycker att det är väldigt passande.
Fast egentligen skulle en grön med texten "hungrig" passa ännu bättre :D

Köpte en sådan till min häst också fast rosa och det stog SMART.

Fast tyvärr fick hon aldrig använfa a den:cry:

Min stallkompis kommer att få en med "vältränad" på till sitt arabsto som snart är 19 år och på grund av tidigare skada mest promenadrids och drar på sig lättare skönhetsmissar (läs fettvalkar) under vackra sommardagar...

Det blir ännu mer underbart när man ser det i relation till att de flesta i stallet har tävlingshästar i western, distans eller hoppning...

Härligt kaxigt! :D

/Camilla

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 930
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Min dotter har en foderhäst. En varmblodstravare,7 årigt sto. Hon har inte haft föl,är inte inkörd. Hon kan alla gångarter men inget... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 787
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 337
Senast: Silje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur