Vad vet du om andra

• Western
  • Trådstartare Trådstartare alazzi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 63
  • Visningar Visningar 5 390

alazzi

Trådstartare
på forumet? Misstänker starkt att vi "vet" mycket om varandra, eller åtminstone har en åsikt om några.

På skoj - eller hur?!

Sv: Vad vet du om andra

Kan ju börja med några.
Gordon har några Criollos som är importerade från Argentina
Wrangler vill satsa på Hus, Pleasure och Halter. Importerar hästar från Tyskland.
Sidekick har en underbar 3-årig valack som redan har varit ute och tävlat.
monke gillar reining

alazzi gillar "skrikiga" färger :idea: :D

/ Liam_ som kanske inte syns här så mkt, men finns här ändå :D o försöker lära mig lite mer om western :bow:

alazzi gillar "skrikiga" färger :idea: :D

/ Liam_ som kanske inte syns här så mkt, men finns här ändå :D o försöker lära mig lite mer om western :bow:

Ja, du vet, jag kan ju inte vara bäst men jag är åtminstone ökänd:D;)

Jag vet bara vem Lakrits är men vi bor inte alls långt ifrån varandra. Efter High chapparal så vet nog ni alla som varit där vem JAG och MIN CRIOLLO är gråskäcken med avsnaggad svans och det har inte jag INTE klippt av honom utan det gör dom i Argentina samt stubbar mannen.. Det har med utbildnings nivån att göra.
ALLA känner APAN apan känner INGEN är de inte så man brukar säga.:):smirk::o

Jag vet bara vem Lakrits är men vi bor inte alls långt ifrån varandra. Efter High chapparal så vet nog ni alla som varit där vem JAG och MIN CRIOLLO är gråskäcken med avsnaggad svans och det har inte jag INTE klippt av honom utan det gör dom i Argentina samt stubbar mannen.. Det har med utbildnings nivån att göra.
ALLA känner APAN apan känner INGEN är de inte så man brukar säga.:):smirk::o

Jo, vi har många som bara läser och som aldrig skriver.

Jag vet att Lakrits har ett omskolat varmblodsto som är väldigt söt. Hon gillar pleasure mest. Hon har även ett föl (numera unghäst) efter varmblodet som har ett halvblod till pappa.
Hon dansar linedancing och är väldigt trevlig att prata med. ;)

Elanor och Mijho är lyckliga ägare till den såkallade kända Barbiehästen som står i samma stall som min häst. De tävlar i reining, trail, WH, Pleasure med väldigt lyckade resultat. ;) De har ett sunt hästförnuft och är väldigt duktiga både på hästryggen och på marken, gällande det mesta. (haha, detta är inget fjäsk för att Cindi ska få gratis massage) :rofl:

Jag känner nog inga mer här på westernforumet, jag bara vet vilka några är.

OK, det här var kul!!!!

Jag vet att Erik rider väldigt snyggt, Lenita är en glad och positiv tjej. Ernst har en ursnygg tinker:love:...
Carolina är en duktig och blygsam tjej
Hmmm, kommer inte på mer just nu...

OK, det här var kul!!!!

Jag vet att Erik rider väldigt snyggt, Lenita är en glad och positiv tjej. Ernst har en ursnygg tinker:love:...

Hihi, tackar... Måste säga att jag tycker det samma om dig....:D

Hu...jag vet ju inte så mycket om någon, egentligen...

alazzi: Ja, det där med färgerna stämmer ju, med en härlig häst, en underbar ridande dotter (med rosa som färgstil:D) och oerhört duktig i sin träning med Leo!!! Bor i Tyskland, dit jag vill åka på besök...helst i år...

syrran: känner jag väldigt väl så det är lite fusk:angel: Äger mamman till min unge, Enigma. Bor inte långt från mig och vi delar på betesansvar (halva sommaren hos henne och halva hos mig).

lady_Mike: Samma som ovan...känner henne mycket, mycket väl så det är ännu mer fusk:rofl:

_Eva_: En ny bekantskap...och en härlig sådan. Oerhört sprudlande personlighet. Har haft en VTR avkomma;) ...tar sin lekfullhet med sig upp i sadeln.

BonRaiz: Har en vacker häst!!! Är genomtrevlig och jag ska planera in ett besök inom kort. Jobbar inom liknande område som jag:)

CaliforniaSweed: Har rört på sig lite inom landets gränser och befinner sig numer i dalaområdet. Har en härlig känsla för hästar och är så trevlig!!! Var kund hos mig under tiden jag hyrde ut hästtransporter i Hälsingland;)...samt tränade hos samma tränare där hon dessutom var tränare...:D.

Blir nästan pinsamt om jag glömt någon...:o...

OK, det här var kul!!!!

:o:o:o:o

Kan tillägga; Carolina är Underbar (blyg tror jag inte att jag märkt) Men personligheten är :love:

Nu är det lite retligt men när jag var på grevagården så såg ju jag den där söta Barbiehästen med den långa vackra manen. När hon gick reiningklassen hon busa lite. Men nu var ju min dumma fråga vem av er var de här som har den.?:confused::angel::)

:angel:Ha , känner bara Bewildered, hon e min yngre avbild.

*Gordon har criollos och fullblod, bott i USA, westernnissa och vi träffas någon gång i bland ;).

*Westersaved har ett arab/qh korsning som börjar på C, har precis börjat tävla och har sin häst i ett stall med andra westernryttare. Även provat på AR. Mycket trevlig människa IRL.

*Erik har en jättefin och duktig arab. Tävlar mestadels i ridgrenar och barrel samt pole.Vallat kor i Värmland och fastande då på bild ;).
Sett många gånger när han tävlat.

*Piraja har ett underbart fint welshcob sto. Ridit i många, många år. Duktig och har god smak när det gäller tränare ;)

*Wrangler kan "allt" om qh avel:D och är väldigt duktig. Gillar HUS och har eget företag. Har nyligen importerat underbart vackra hästar från Tyskland.

*Sidekick har en jättefin 3 åring.

*Hotrodder är en duktig ryttare som gärna hjälper andra. Har en jättefin hingst och en supersöt och superduktig shettis.

Hmmm.........jösses...jag har säkert glömt massa men jag får återkomma.

Haha...........kom ju på flera nu direkt.

*Tirnanog rider ett paint sto med betesmage :D. Duktig och mycket trevlig människa IRL..ser fram emot att träffa fler gånger. Har en unghäst på 2 år. Studerar.

*Alazzi bor i Tyskland med man och dotter. Har en qh valack. Bor på en stor ranch med duktigt folk.

*Kickis har en palominohingst som är väldigt, väldigt fin..han är 3 år. Ska kastreras till hösten. Också en mycket trevlig människa IRL.

:o... Där ser man vad kort minnet är ibland...:angel:...tack för de fina orden!!!:bow:

Lakrits: Har en härlig talang för att teckna:D... Gjorde en underbar blyertsteckning av mitt Welsh Cob stos halva huvud;)...Och så har Lakrits en härlig varmblodstravare och en fin unge undan den...

Liknande trådar

Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Puh
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den svenska storloppssäsongen har smugit igång för året och de högklassiga loppen avlöser varandra. Detta lockar såklart utländska...
Svar
0
· Visningar
189
Småbarn Vi går igenom en tuff period just nu. Dottern får sammanbrott som byter av varandra, och sonen hakar på. Det är starka viljor... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 961
Gnägg Äntligen har jag skaffat mig ett konto på Buke! Jag har varit hangaround så länge och läst om era sorger och glädjeämnen under så lång...
Svar
12
· Visningar
1 041
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka