Vad vet du om bukefalisten?

Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Det enda jag vet ar att du bor i/i narheten av goteborg? Har ocksa for mig att du letade jobb for ett tag sedan, vet inte om du fatt nagot annu (hoppas saklart du har!) :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Stämmer , bor på en ö strax utanför Göteborg :) har ett jobb , men letade nytt då jag vantrivs. Efter 53 sökta så gav jag upp och läser nu på distans för att få en bättre utbildning och ta mig vidare efter det istället :)

Dig har jag sett i en del trådar men har inte lagt märke till något mer än att du bor i Australien och var det du som la upp bilder på en söt skäck som skulle ridas in eller har jag blandat ihop dig med någon?
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Men Darkie du är ju alltid underst när jag ska skriva här ;) .

Du och din hund Tindra bor på en ö på Västkusten, det va lite väl länge sedan ni fick besök av mig nu :O . Du har precis börjat plugga och jag tycker att du är jätteduktig som kämpar med det. Du kör liksom jag det rätta bilmärket ;).
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Verkar vara så jäkla snäll och go! En sån tjej jag vill vara kompis med!
Har en imponerande sminksamling, en asgullig katt och en fin lägenhet. Vansinnigt snygg dessutom!
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Av allt att döma måste du vara intresserad av nagellack då du gav mig engagerade svar i en tråd om svarta glitterlack :D I övrigt så råkar jag veta att du har god smak gällande vänner, då vi har en gemensam!
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Men åh gullis! Jag tycker att vi ska styra upp en buketräff i götet i vår/sommar!
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Nyponros är en av de där användarna här som jag tycker har så oerhört varm och vänlig utstrålning och hennes katt skulle kunna vara min Isolas helvita lillebror. :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Åh, typ fitnessgurun som kan allt om allt och är så himla klok! Har gjort världens häftigaste livsstilförändring och resa, pluggar till jurist? Har sambo som du flyttade ihop med 2013 om jag inte minns fel? Efter ett distansförhållande? Cyklar, vandrar och är en trogen och viktig medlem i Beachtråden :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Haha! :D

tornblomma har en söt chihuahua och rider en fantastisk häst som ägts av hennes pappa. Kan typ allt om mode och kläder, har superfint hår och är nog ett mingelproffs utan dess like! Springer runt på fashionshows och allt sådant roligt som vi vanliga dödliga aldrig får gå på :mad: :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Från en excentrisk rödtott till en annan: en i Stockholm boende norrbottning som väl får anses vara lite av Bukes modeguru. :D Bor i en tvåa på Östermalm (?) och har varit med i bland annat en Marabou-reklam. :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Åh, typ fitnessgurun som kan allt om allt och är så himla klok! Har gjort världens häftigaste livsstilförändring och resa, pluggar till jurist? Har sambo som du flyttade ihop med 2013 om jag inte minns fel? Efter ett distansförhållande? Cyklar, vandrar och är en trogen och viktig medlem i Beachtråden :D

Det där låter ju som en rätt cool person, låter definitivt inte som mig. :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Hej vad det gick undan i den här tråden helt plötsligt! Mitt svar var menat till LindgrenV, men jag låter det stå kvar ändå... ;)

En kul och klok typ som dyker upp där man minst anar det, haha! Skriver ofta kloka ord och är uppskattad av många här på forumet tror jag. Du bor i Nyköping, tog studenten i somras efter nån form av djur-linje på gymnasiet och pluggar nu till sjuksköterska (?). Och så lärde jag mig nyss att du utöver din fina ponny har två får! :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Äger två hästar, en 05:a och en 08:a, och precis -08:an är skadad och kusinen (samma pappa och mormor) är här på utbildning :) taack!

Du har den fina gula 08:an va? (Avundsjuk på så fiiin färg!)

Ganska rätt då :P

Yes det stämmer! Tack så mkt! :)

(Bortse från detta)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Mineur bor i Skottland, spelar basket och har varit på dejt med en snygg PT ;)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Supersöt tjej som verkar extremt snäll. Kämpar med träning och kost. Har pojkvän. Är medryttare på en häst som varit lite skadad.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag tror jag är på buke för sällan för jag vet tyvärr ingenting om dig och kan inte sätta dig i samband med någon speciell tråd heller :o:(
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: Rie
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
67
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 717
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 437

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp