Bukefalos 28 år!

Vad vet du om bukefalisten?

Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Har för mig att det var du som hade ett badrum i rött tegel med ett schackrutigt golv och grönt trätak?

Sen vet jag inget mer.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Nej, det måste varit någon annan, för mitt är vitt med turkost golv numera. (innan var det orangea färg på både golv och väggar.)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du bor norröver(?) köpte trubbel och trassel , men den ena är/ska säljas och du har(?) skaffat en ny liten som förhoppningsvis passar bättre och du ska köra dom i par när dom är redo.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag känner på mig att jag debatterat om något mot dig, men minns inte alls i vilket ämne. Förmodligen något av de larviga som där jag tagit lite udda och provocerande ståndpunkter :angel:

Du har en läcker hund vet jag! :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag håller mig undan från att beblanda mig i debatter här på buke så det är inte jag :p
Vovven säger tack :D

Dig vet jag ingenting om men gissar att du har islandshäst ? Och att du bor på andra sidan landet.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag skaffade nr 3 redan innan jag beslutat mig för att sälja en av dom små, då det är dottern ponny och hon behövde något äldre och stabilt, inte unghingst ;) min nya och trubbel med största sannolikhet aldrig kommer sättas i par ;)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Dig vet jag inget om. Gillar Emor, får mig att tänka på fantasy. Skulle kunna tänka mig att du inte bor i ett villakvarter utan mer ett hus för sig, lite öde.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Har inte sett ditt nick innan, men antar att du har katt och eventuellt häst.
Du bor på västkusten och gillar festivaler? :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Har inte sett ditt nick heller. Ajamän, allt stämmer fast jag är bara medryttare på en häst :) .

(Bortse från detta)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Åh, känner verkligen igen din avatar, men inte nicket lika mycket (jag kollar dock nästan aldrig på nicket, bilden är ju roligare :D), meen jag vill minns att jag har sett dig en del på hundsidan och nu senast i "Djurinspektörstråden", så jag skulle säga att du är en riktigt djurälskande skåning med hund och häst? Tycker du verkar riktigt vettig och med sunda värderingar!

(var tvungen att kolla in din profil ang hundaningen, som jag såg stämde, kul!)
 
Senast ändrad:
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Åh, känner verkligen igen din avatar, men inte nicket lika mycket (jag kollar dock nästan aldrig på nicket, bilden är ju roligare :D), meen jag vill minns att jag har sett dig en del på hundsidan och nu senast i "Djurinspektörstråden", så jag skulle säga att du är en riktigt djurälskande skåning med hund och häst? Tycker du verkar riktigt vettig och med sunda värderingar!

(var tvungen att kolla in din profil ang hundaningen, som jag såg stämde, kul!)

Hah, vad kul! Alucard gör sig bra som avatar ^^
Det stämmer alltihopa! Och det är ju skönt att man gör ett bra intryck (även om jag själv tycker att jag alltid har de rätta åsikterna ;) )
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Haha , vilken rörig koll jag hade ^^ lite rätt iaf så inte allt va fel som tur va :p

Wingates : känner igen din avatar och ditt nick mycket väl ifrån hundforumet. Och enligt tidigare inlägg verkar det stämma :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Vet att du har någon slags huskey-hund (bra beskrivning... :) ) och att du brukar lägga upp bilder på honom på hundforumet! :) Väldigt fin hund för övrigt!
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag kan missta dig för någon annan, men visst började du plugga på civilingenjör i Lund i Augusti? (osäker eftersom du har bostadsort Växjö :p), annars vet jag att du diggar PA, har (eller har haft) både hund och häst, samt hänger en del i Beach-tråden :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Allt stämmer förutom att det inte är en hane :p


Soffiproppi:
Dig har jag lagt märke till i en del trådar men vet ändå inte mer än att du bor i Uddevalla :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Vet inte mycket om dig mer än av profilen att döma har en fin häst och bor i Stockholm
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

OBS! Bortse från detta meddelande och skriv om nexxa istället!

Många rätt! :D Började plugga i Lund, ja, men ångrade mig och ska nu börja plugga till gymnasielärare i Växjö istället. Följer PA, har både häst(ar) och en hund och satsar på come-back till Beach-tråden när jag är frisk igen! :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Tänkte säga att jag inte alls känner igen dig, men så scrollade jag igenom en annan tråd precis innan och insåg att du är Fröken_skåne fast med nytt nick (och bild)? Isådanafall vet jag att du gillar tatueringar, piercingar och var bosatt i Skåne! Har för mig att du har tävlat en hel del tidigare samt utbildat unghäst?
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

OBS! Bortse från detta meddelande och skriv om nexxa istället!

Många rätt! :D Började plugga i Lund, ja, men ångrade mig och ska nu börja plugga till gymnasielärare i Växjö istället. Följer PA, har både häst(ar) och en hund och satsar på come-back till Beach-tråden när jag är frisk igen! :)

Då har jag mer koll än jag trott :D Hoppas du trivs bättre i Växjö! :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
339
Senast: Rie
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
123
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 806
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 285

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp