Vad vet du om bukefalisten?

Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du bor i Uddevalla och har (hade?) en fin skäck om jag minns rätt! Sen vet jag ingenting mer.. :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

hm hmmm... Nu är jag inte helt säker -men har du haft en isis som var fux? och den kanske var på din avatar förut?
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Stämmer helt korrekt! En fuxfärgad islänning med vit man o bläs! :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du har två (tre?) helt ursnygga dressyrhästar som är superfina, drömmer om en egen gård med stall (?) har jag för mig att jag har läst någonstans.. :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Rider Islandshäst och jobbar med nån typ av support eller liknande? Håller även på att utbilda sig (klar kanske?) :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du bor i Uddevalla och har (hade?) en fin skäck om jag minns rätt! Sen vet jag ingenting mer.. :D

Stämmer, fast jag bor nu i Karlstad (inte orkat ändra bostadsort än, älskar ju Uddevalla :D). Skäcken (Krut) är såld sen är par år tillbaka, men finns i grannstaden :love:

Yllva:

Du har medryttarhäst, bor i Göteborg och är en stallis under GHS :D ;)

mooi:

Vet inte så mycket om dig, men har sett dig i 08-tråden, 05-tråden och 12-tråden (tror jag) så jag misstänker ju att du har minst 3 hästar, inriktad på dressyr och du tog examen från uni för inte sådär hemskt länge sedan? :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Yllva:

Du har medryttarhäst, bor i Göteborg och är en stallis under GHS :D ;)

Oh jösses, har du sett min kändisvideo på youtube eller är du också med i GHS-gänget?
edit: Nu stalkade jag fram din bloggadress så nu vet jag ju självklart men hade ingen aning om att det var du! Trevligt ;)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

mooi:

Vet inte så mycket om dig, men har sett dig i 08-tråden, 05-tråden och 12-tråden (tror jag) så jag misstänker ju att du har minst 3 hästar, inriktad på dressyr och du tog examen från uni för inte sådär hemskt länge sedan? :D

Stämmer fint det med :p


Tänk, alla dessa nicks som man ser så många gånger men egentligen inte vet vem det är. Det kan ju vara någon närmare än man tror ^^
Stalkade dig lite i och med kopplingen till Uddevalla -men ringde inga jätteklockor. Men nicket känner jag igen.

Till kommande: -bortse från mig, jag är gjord-
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du har två fina dressyr(ung)hästar, som är halvsyskon? Du äger den ena (f.08) men den är skadad så du har halvbrossan på utb. Du hänger i 08 tråden och verkar vara fantastiskt duktig på att rida :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du bor i bästa staden, komemr från bästa landskapet. Pluggar antagligen på universitetet

Jag är bäst helt enkelt :angel:

Men helt rätt! Läser PA-programmet på uni :)

Mooi: jaså, är du också en Uddevallare? :)

yllva: hahah, kändisvideon hade jag inte ens sett (men var tvungen att leta fram nu ju :D)! Insåg att du var du i en tråd om buketräff GBG som jag scrollade igenom, men vågade inget säga :angel:. Men japp, jag är jag, vi syns det 15 feb!


Bortse från mig, jag OTar.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du har två fina dressyr(ung)hästar, som är halvsyskon? Du äger den ena (f.08) men den är skadad så du har halvbrossan på utb. Du hänger i 08 tråden och verkar vara fantastiskt duktig på att rida :)

Äger två hästar, en 05:a och en 08:a, och precis -08:an är skadad och kusinen (samma pappa och mormor) är här på utbildning :) taack!

Du har den fina gula 08:an va? (Avundsjuk på så fiiin färg!)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Det jag vet om dig är att du oxå är ifrån västkusten. Har ett riktigt fint sto och din Calle (namn?) är tyvärr skadad så du rider en fux. Du har ofta en duktig fotograf med dig och du verkar vara en vettig person :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Rider Islandshäst och jobbar med nån typ av support eller liknande? Håller även på att utbilda sig (klar kanske?) :)

Stämmer korrekt de två första! Utbildningen har jag tagit en paus från nu, så nu jobbar jag heltid medan jag försöker komma på vad jag vill bli när jag blir stor! :D (Hade varit klar nu till våren annars..)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du är min bästa vän så vad vet jag inte om dig :p kort o gott så bor du i Göteborg med din katt Ralf, du jobbar som målare. Du är en person man kan prata om allt med och för dina vänner så finns du alltid där och lyssnar även om man bara har tråkiga saker att säga :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 717
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
10 854
Senast: Tranan
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 874
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp