Bukefalos 28 år!

Vad vet du om bukefalisten?

Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Ååhhhh Lååården! :D
Du bor i Gbg i en etta, ska efter en hel del funderande nu börja plugga (?), har medryttarhäst(ar), är alldeles otroligt glad, trevlig, rolig och snygg! Även om du inte alltid förstår det själv;)
Och så har du typ skapat mitt nick:p
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du är inflyttad skåning, sambo(?) med en bilförsäljare från typ Onslunda, fälttävlansryttare men försöker (?) sälja din häst eftersom du inte har tillräckligt med tid.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Ganska rätt, förutom att sambon har bytt branch;)

Du har ett sto som har ett föl efter Florencio (?), rider två hästar i mest dressyr, men den ena även hopp och fälttävlan. Skåning från Tomelillatrakten, du pluggar något ingenjörs-aktigt(?), du har även en gul unghäst, egen uppfödning, men den fick KS-diagnos.

Och vi ska tydligen åka skidor ihop om några veckor:D;)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Har två hundar, aussie och ridgeback. Den första är en omplacering och den andra har en hel del besvär med rädslor och liknande. Bor uppåt i landet med sambo och läser till psykolog

Förutom det geografiska så fullträff :up:
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag har intrycket av att du är en väldigt snäll och gullig tjej. Du är blond och liten och väldigt söt, och du läser psykologlinjen tror jag, och bor i Linköping :).
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du gör fina sminkningar och har sjukt mycket smink!!:p
Minns att du för ett tag sedan skrev om en pojkvän/ex som tragiskt gick bort.
Du verkar överlag vara en trevlig person !
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Ja, vad vet jag inte om dig är en bättre fråga :). Du är min bästavän. Du kan vara ganska blyg om man inte känner dig. Du har liksom jag lätt att hitta fel killar. Du har ett hjärta av guld.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Dig vet jag faktiskt inte mycket om, förutom att du bor på rätt ställe (västkusten ;) ) och verkar ha en förbenat söt katt :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Det mesta rätt, bebisen är e. Floricello (e. Florencio), och jag är inte säker på att jag kan följa med på skidresan ;)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Dig har jag sett i flertalet olika trådar och du har väldigt tjusiga pållar :D du verkar även ha väldigt mycket kunskap inom de olika hästområdena .
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Hm :p att du bor på Västkusten på en ö(vet namnet men vill inte skriva det här). Din hund heter Tindra. Du äger en volvo 945. Du passar bra i glasögon.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Efter en liten spaning kan jag säga att du bor på västkusten och jobbar som målare.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du har en lagotto och en labrador tror jag! Sen vet jag inte så mycket mer. Gissar på en katt också av avataren! :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du har träffat en karl för något år sedan, håller på att renoverar hus och har två hundar! Och smyger i "vi som försöker bli gravida" tråden ;)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
339
Senast: Rie
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
123
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 808
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 288

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp