Vad vet ni om dessa hingstar?

Sv: Vad vet ni om dessa hingstar?

Jag var nog mest intresserad hur dom andra hästarna är släkt med Rekkur. Det finns en Fannar och en Godi? Finns ju en del som sagt haha Berätta om dom du vet =) Jag är glad för det jag kan få reda på!=) :rofl:
 
Sv: Vad vet ni om dessa hingstar?

Gemensamt för de tre är att alla har Orri frá Þúfu som pappa. Överlag är väl Orri-blodet rätt vanligt att hitta hos Auðsholtshjáligu-hästarna (inte alltid Orri själv, men ex. Otur eller Hervar brukar kunna finnas då).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej gänget. Jag har googlat runt och kikat på en massa listor om hur en ska komma över sin avundsjuka men känner inte riktigt att något...
Svar
7
· Visningar
1 582
Senast: Glimra
·
Övr. Hund Alltså jag sliter snart mitt hår... Har en småosäker och väldigt försynt retrievertjej som gärna bär på saker. Stort föremålsintresse...
Svar
12
· Visningar
1 472
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 929
Senast: Karminnie
·
Avel Jag har 2 ston som är bestämt att dom ska betäckas i år. Den ena är ett sto efter Quasimodo Z - Quick Star, hon har inte gjort något vad...
2
Svar
22
· Visningar
3 982

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp