Väggbeklädnad i stallet

T

trulla

Är det någon som har tips på vad man kan ha på väggarna i stallet, någon typ av skivor el.dyl. Det ska vara hållbart och helst inte för dyrt.
 
Myrby Stallinredningar har jättebra plastskivor som man sågar till och sätter på väggarna. De är verkligen toppenbra och inte dyra!
 
Vi har sk OCB-skivor i stallet. Limmade av överblivna träflis eller hur jag ska förklara. Billigare än plywood och verkar hållbarare (segare). Har byggt dörrar av dem också (utebox) och de klarar väta bra. Limmet i skivorna skall vara ofarligt för hästarna enl försäljaren och dessa har funkat jättebra för oss. Pris hos oss 112:- + moms för 120cm * 240.
 

Liknande trådar

Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
861
Senast: a1agnlju
·
Utrustning Tips på något hållbart? Jag köpte ett på Börjes som de var rea på just då för runt 3-400kr har jag för mig, men nu efter några månader...
Svar
18
· Visningar
837
Senast: Fibusen
·
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
786
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Säkert hundrade tråden, men hittar inte riktigt vad jag söker.. Jag har min andra uppkörning för BE på fredag och kommer göra det...
Svar
5
· Visningar
1 225
Senast: Ajsing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp