Bukefalos 28 år!

Väggfärger - skimmer

Blueberry

Trådstartare
På fredag får vi nycklarna till nya lägenheten, första saken att göra är att måla om i sovrummet.
Ljusa väggar är bestämt.
Hur ljusa är inte riktigt bestämt.
Fondvägg är... ett förslag, men inget måste.

Jag har lust att måla väggarna i en skimrande färg, finns det såna?
Vita/ljusa med skimmer i.
Inte glitter, utan mer som pärlemor.
Vet ni något?
 
Senast ändrad:
Sv: Väggfärger - skimmer

Har för mig att jag har sett det på något inredningsprogram någon gång. Det är väl bara till att fråga i färgaffären :D
 
Sv: Väggfärger - skimmer

Tackar!
Alcro hittade jag också, det andra ska jag kolla upp.
På måndag ska jag ta en runda bland färgbutikerna här.

Tror ni att det är over killing att ha ett skimrande sovrum, eller ska vi fega och bara ta en vägg? Jag tror att det skulle vara väldigt häftigt.

Det beror ju lite på vad färgen kostar också...
 
Sv: Väggfärger - skimmer

jag har haft funderingar på o göra hela sovrummet skimmrande just nu har jag bara en ruter i guld över sängen.
 

Liknande trådar

Hemmet Hjälp mig hitta en fin färg till hallen! Är en långsmal hall utan eget fönster, således måste färgen vara ljus. Har en inbyggd äldre...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: cewe
·
Hemmet Vi måste måla om huset. Sambon gillar gult som vi har idag men med ljusare foder. Jag gillar grågrönt med vita foder.. Kan även tänka...
2
Svar
22
· Visningar
1 739
Senast: super
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 071
Senast: Yeah but
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 372
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp