Bukefalos 28 år!

Vägtullar i Norge

Texaz

Trådstartare
Om en vecka gifter sig min dotter i Oslo :love: och vi kommer i veckan att åka över. Funderar nu lite över hur vägtullar fungerar i Norge, är det som här att det kommer en faktura i efterhand?
Min erfarenhet av vägtullar i Europa är föråldrad, var mååånga år sen vi bilade utomlands, då stannade man och betalade :p
Så hur fungerar det??
 
Fungerar precis som i Sverige, bara tuta och köra, så kommer en snygg liten räkning på posten nån månad senare.
 

Liknande trådar

Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
446
Senast: Fideli
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 730
Senast: Paddington
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 308
Senast: Otherside
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 762
Senast: Kraxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp