Världscupen i hoppning

Inte sett grundomgången men nu har jag bänkat mig för omhoppning. Skulle egentligen tagit bussen ner till stan och ätit och handlat men samtliga bussar från vår hållplats blev inställda till minst klockan 19 när vi stod på hållplatsen. Men då får jag se omhoppningen istället :)
 
Har inte följt så många världscuptävlingar den här säsongen har Peders häst gått i världscupen innan?

Nej, han har haft Hansson eller Catch me Not.
Tippar att han passar på att testa de yngre nu när han är klar för final för då kan han välja mellan flera hästar i finalen (de måste ha gjort minst ett kval för att få starta finalen) och har fler att välja på till OS.
 
Kollar ikapp nu, och generellt säger de ju inte mycket... Varför ha kommentatorer som inte verkar göra mer än att presentera vem det är på banan..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I morgon onsdag startar hästfesten Gothenburg Horse Show i Scandinavium - bland höjdpunkterna under veckan finns bland annat världscupen...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nästa helg hoppar ryttarna de första hindren på väg mot världscupfinal i Göteborg nästa år. Oslo Horse Show är som alltid premiärtävling...
Svar
0
· Visningar
683
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Nyhet.nu) Nu i helgen är det premiär för årets säsong av världscupen i hoppning. Premiären sker i samband med Helsinki International...
Svar
0
· Visningar
1 182
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Det här med klädsel
  • Var vill vi bo?
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Vilodagar för riktigt aktiva hundar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp