Bukefalos 28 år!

Världscupsfinalerna

Någon som har en ide om ungefär när de sista... 5 ryttarna rider? Ska på restaurang och tänkte försöka se bara slutet 🤭


De har publicerat startlista för runda 2. Efter break är det 10 ryttare kvar. Står att efter break startar de 19.10 men är osäker på om det är lokal tid? De ligger väl någon timme fel mot oss där.
 
Eller det lär väl inte behövas. Om klassen börjar 17:30, 10 st och paus hinner avklaras till 18:10 så bör ju de 5 sista rida runt 18:20 ish
 

Liknande trådar

Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
1 342
Hästmänniskan Har nu lagt ut mina ponnyer på annons.🥺 Och det gör SÅ ont. Jag vet att det är för deras eget bästa, att de får ett mer aktivt liv med...
Svar
2
· Visningar
331
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 483
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
5 242
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp