Värmeljushållare

Sv: Värmeljushållare

Nån är kär i min ljushållare! :D

Kan slänga in ett par bilder till jag har på den:

http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_23/26030000-26039999/640x480/26035168.jpg

http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_23/26030000-26039999/640x480/26035177.jpg


Det är egentligen som en fyrkant som innehåller fyra mindre fyrkanter (om man kollar uppifrån på stängerna) och i dom mindre fyrkanterna står då dessa värmeljusglasen på olika nivåer och i toppen av allt avslutas det med en tjock klar glaskula!

Jag fullkomligt älskar den, men då jag fick den i present så har jag ingen aning var den kommer ifrån och har aldrig sett nån liknande varken före eller efter.


(Ps. Jag heter MikaTela nu ju inte Hayah ;))
 
Sv: Värmeljushållare

Sådana där brukar finnas i presentbutiker som säljer allt det där krimskramset som man inte visste att man behövde. Så kolla i mindre presentaffärer och inredningsbutiker.
 
Sv: Värmeljushållare

Ser nästan ut som nått från PartyLite... fast jag hittar ingen sån på deras hemsida.. Ingen som har en katalog hemma?? De har ju så himla mycket...
 
Sv: Värmeljushållare

Fast iof när jag tittar närmare på den så... slog mig tanken att man kanske kunde bygga en själv :). Fast jag kanske inte kan svetsa(?) ihop den.

...för mig kommer du alltid vara hayah (eller hajjen:p)...
 
Senast ändrad:
Sv: Värmeljushållare

Vilken mysig lägenhet du har! Förutom soffan då :p

Jao... Det är en stor och fin lägenhet särskilt för att vara en etta. :)
Fast vet inte om du klagar på min andra älskling - soffan (väl utvald och väntad på i 2-3 månader innan leverans :p).
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 685
Hemmet Jag är bara nyfiken, ni som har gjort det eller vet vad det kan kosta, vad kostar det att dra in kommunalt vatten (avlopp finns) i hus...
Svar
18
· Visningar
888
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 548
Senast: hastflicka
·
Tjatter I flashback forever tog de för en tid sedan upp en flashbacktråd om fikabesvikelser, och nu tänkte jag vi skulle kunna ha en sådan här...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
18 920
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp