Västeråspromenad

Jo det är skit rent ut sagt. Men jag ska i alla fall prata med pappa och bonden nu så kanske dom kan fixa ut sakerna åt mej. bonden borde ju ha nyckel till stallet...han hade det förut i alla fall.
Det går nämligen inte att få tag på dom via telefon...har alltid varit strul när man försökt ringa dom.
Får se om det här med pappa och bonden funkar. Gör det det inte så får jag väl åka dit någon helg och sätta mej och vänta tills det kommer någon :smirk:

Tror nog att dom ska behålla fölet, vet att dom var på jakt efter en till häst för ett tag sen så det är inte omöjligt att dom tänkt behålla det här.
Själv så ska jag i alla fall inte ha någon egen häst förrän jag kan försörja mej själv först och främst. Så att jag kan köpa fölet om dom inte ska ha det är ganska uteslutet :D
 
Det låter skoj! Jag ska höra med min pojkvän (om han nu kommer hit till helgen) Beroende på vilka som ska med så kanske han kan följa med med den äldre hunden. Men det blir inte om det blir många andra eller andra stora hundar. Då flippar hon. Nu sticker jag till klubben :D
 
Jag tror nog att det blir nästan samma folk som förra gången. Och samma hundar.
Tycker du kan gå med på det andra forumet och vara med och prata du också ;) alltomhundar heter det :D
 
Nu är jag uppdaterad om söndagen :d Ebba har tävlat idag :o Okej. Inoff. Men iaf, jag som trodde att det var många månader innan hon klarade av det!! :idea:
 
Så du ska med på söndag? :) Ser nästan ut som om jag blir hundlös då. Adina börjar bli för stor för att hänga med och Tjorven (den lilla argbiggan) ska ut och träna spår i skogen så hon kanske inte är så värst pigg på att följa med ut skogen igen sen på eftermiddagen. Får en liten inackordering hit på fredag som ska bo här i tre veckor men hon är nog på tok fö liten för att kunna följa med :( Så ifall Tjorven Korven är trött och ifall den lilla inte går med på att man bär henne långa bitar så har jag ingen hund på söndag.
Fast Emelie skulle ha med sej bägge sina sa hon så jag kunde få låna den ena :D Jag ska i alla fall med hur det en blir. Med hund eller inte. Tyckte det var jätte trevligt i fredags :)

Gick det bra för er då? Vart var det ni tävlade någonstans? :)
 
Bor inne på Gryta hos pojkvännen och i Skultuna hos mina föräldrar. Hundarna bor i Skultuna så jag måste alltid dit och hämta dom ifall jag ska göra något :smirk:
 
aha på det viset. men hur kommer du dit då?? har du körkort?? men ska vi gå på Torsdag kvällen? typ 18??
 
Det gick jättebra! Hon sprang inte bort för mig utan gjorde alla moment utom ett :D Det var första gången sen hon var valp hon var på en hundklubb och första gången hon gick ett helt "program" :bump: Vi var? Ja, hundklubben som ligger mot Tortuna? Kan det stämma?
 
Jag åker buss. Eller så får jag skjuts. Hehe körkort tar nog ett tag till innan jag kan skaffa :D
Ikväll ska jag sitta barnvakt så det går inte så bra att ses. Kanske någon gång under nästa vecka?
 
aha=) hehe ja hör av dig när det passar.. jag är ju hemma om dagarna=)
 
Vi skulle kunna ta det imorgon (fredag) om du vill? Slutar innan 12 så jag är ledig under nästan hela eftermiddagen skulle man väl kunna säga :D Ska ner på stan och kika på när småsyskonen ska på bal...men det är ju inte förrän på kvällen.
Så vill du ut en sväng någonstans imorgon så är jag fit for fight :p
Annars får vi ta det i nästa vecka :)
 
vi tar det i dag=) sms:a mig när du är på väg från Skultuna= åkte du buss idag?? vart ska vi mötas??
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge smittar det? Att dom inte ska träffa andra hundar förstår jag, men om jag förstått det rätt så smittar det om hon springer...
Svar
3
· Visningar
356
Senast: movi
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 207
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Jag har börjat fundera på att skaffa en till hund. Bor i generationsboende på vår hästgård med skog och hagar där vi har en nättare...
2
Svar
25
· Visningar
2 070
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Lite bakgrund: Jag och min sambo har beslutat oss efter 2års funderande och diskuterande, att nu är perfekt tid för oss att adoptera en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 764
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp