Vagn till långa barn

Jag väcker en gammal tråd med lite liknande fråga. Dottern är drygt 1,5 och vår Kronan Duo börjar bli för kort och trång. Hon använder vagnen mycket, både som sovvagn på dagis och för längre promenader med hunden där hon behöver vila benen ibland. Funkar sulkys bra att sova i? De ser så icke-ombonade ut tycker jag. :o
Kolla Emmaljunga Scooter (finns i lite olika modeller med fasta eller svängbara hjul). Mycket mysig och ombonad med en åkpåse eller fotsack till! Vi älskade verkligen våran. De från 2016 och framåt har betydligt bättre sufflett än de tidigare.
 
Jag väcker en gammal tråd med lite liknande fråga. Dottern är drygt 1,5 och vår Kronan Duo börjar bli för kort och trång. Hon använder vagnen mycket, både som sovvagn på dagis och för längre promenader med hunden där hon behöver vila benen ibland. Funkar sulkys bra att sova i? De ser så icke-ombonade ut tycker jag. :o

Vi har fortfarande inte köpt någon för alla är så ofina. Vi har fortfarande vår cybex priam :p
 
Jag väcker en gammal tråd med lite liknande fråga. Dottern är drygt 1,5 och vår Kronan Duo börjar bli för kort och trång. Hon använder vagnen mycket, både som sovvagn på dagis och för längre promenader med hunden där hon behöver vila benen ibland. Funkar sulkys bra att sova i? De ser så icke-ombonade ut tycker jag. :o

Jag säger som förut, vår skruttiga brio sitta var kanon. Bra liggläge, smidig och rymlig.
 
Jag väcker en gammal tråd med lite liknande fråga. Dottern är drygt 1,5 och vår Kronan Duo börjar bli för kort och trång. Hon använder vagnen mycket, både som sovvagn på dagis och för längre promenader med hunden där hon behöver vila benen ibland. Funkar sulkys bra att sova i? De ser så icke-ombonade ut tycker jag. :o

Vi har en Kronan Sulky/S som är riktigt rymlig. Vi har en dyna för lite extra komfort och nu på vintern har vi en åkpåse i fleece som hon tycker är toppen. Numer sover hon inte i vagnen, men hon har sovit mycket i den vagnen innan utan problem (den har fullt liggläge och riktigt bra sufflett). Brukade ta loss grenbandet när hon skulle sova så att det inte var i vägen. Vi är överlag verkligen sketanöjda med den här vagnen. :up:
 
Jag väcker en gammal tråd med lite liknande fråga. Dottern är drygt 1,5 och vår Kronan Duo börjar bli för kort och trång. Hon använder vagnen mycket, både som sovvagn på dagis och för längre promenader med hunden där hon behöver vila benen ibland. Funkar sulkys bra att sova i? De ser så icke-ombonade ut tycker jag. :o

Mja. inte de vanliga typ brio, de går inte att fälla helt. VI köpte en äldre Brio, klassisk modell som sovvagn till dagis. Emmaljungas superviking och nitro är längre i sitsen också.
 

Liknande trådar

Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 981
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 666
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 693
Senast: jemeni
·
Träning Hejsan! Kort bakgrundsinfo: jag är 18 år gammal, ridit på ridskola i 11 år och har diagnosen autism nivå 2 vilket avsevärt försvårar...
Svar
15
· Visningar
2 120

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp