Vakna Buke! Klänningshjälp!

Åh, den där är så snygg!! Synd att den inte är lite julgrönare bara :(

Tack alla för att ni hjälper!

@Brie : Mönster går bra!

@Malin_L De där är söta men tyvärr inte riktigt min stil :/

@Ainon Den första gillade jag jättemycket!! varifrån är den?

@Emtherlia Nä, visst är det svårt? Jag trodde det skulle vara jättelätt att hitta, en julgrön klänning till jul liksom. Men tji fick jag!
Ja alltså det här var skitsvårt! Jag har annars i stort sett uteslutande klänning till vardags, och särskilt klänningar av modellen du vill ha. Samt att jag själv passar väldigt bra i grönt. Men uppenbarligen vet väl internet om att du letar just en grön klänning av denna modell, och har bestämt sig för att jävlas :p
 
Samma jädra dag som jag säger till @mandalaki att jag helt tröttnat på bröllopsprat och klänningsjakt så hittar jag en klänning jag gillar och som passade mig super :D. Var ute och letade efter en ny sminkväska och råkade då snubbla över denna:

hmprod



Den var cirka tusen gånger finare i verkligen och jag gillade den så mycket :love:. OM man får säga så så passade den faktiskt bättre på mig än på modellen.

Såatte... nu har jag en klänning att gifta mig i :).
 
Samma jädra dag som jag säger till @mandalaki att jag helt tröttnat på bröllopsprat och klänningsjakt så hittar jag en klänning jag gillar och som passade mig super :D. Var ute och letade efter en ny sminkväska och råkade då snubbla över denna:

hmprod



Den var cirka tusen gånger finare i verkligen och jag gillade den så mycket :love:. OM man får säga så så passade den faktiskt bättre på mig än på modellen.

Såatte... nu har jag en klänning att gifta mig i :).
Så det är du som ska gifta dig?!? Vad kul isf! Spanjoren antar jag :)
 
Samma jädra dag som jag säger till @mandalaki att jag helt tröttnat på bröllopsprat och klänningsjakt så hittar jag en klänning jag gillar och som passade mig super :D. Var ute och letade efter en ny sminkväska och råkade då snubbla över denna:

hmprod



Den var cirka tusen gånger finare i verkligen och jag gillade den så mycket :love:. OM man får säga så så passade den faktiskt bättre på mig än på modellen.

Såatte... nu har jag en klänning att gifta mig i :).
Kommer du inte tillbaka med en bröllopsbild så småningom så blir det livstidsignore. Från hela buke.
 
Du har helt rätt @mandalaki , tack för tipset! Känner att den där är lite väl diskret för mig, men tack ändå!
 
Samma jädra dag som jag säger till @mandalaki att jag helt tröttnat på bröllopsprat och klänningsjakt så hittar jag en klänning jag gillar och som passade mig super :D. Var ute och letade efter en ny sminkväska och råkade då snubbla över denna:

hmprod



Den var cirka tusen gånger finare i verkligen och jag gillade den så mycket :love:. OM man får säga så så passade den faktiskt bättre på mig än på modellen.

Såatte... nu har jag en klänning att gifta mig i :).

Men jag dör så fin! :love:
 
Tänkte att du kunde tona ner dig lite för en gångs skull, det är ju ändå bröllop ...
MITT bröllop! Bara MITT! Det är MIN dag och jag ska SHINE LIKE THE FUCKING STAR I AM.

Läste för övrigt på bröllopstorget (ÄLSKAR att läsa alla galenskaper därinne - bättre än familjeliv!) om hur ett par hade superstrikt klädkod (man fick bara bära svart eller grått) och blev så upprörda över att farmodern till brudgummen ville ha sin finklänning att de DROG TILLBAKA HENNES INBJUDAN. Alltså seriöst! Farmorn skulle inte få komma pga ville ha lila på sig. Jävla nötter.
 
MITT bröllop! Bara MITT! Det är MIN dag och jag ska SHINE LIKE THE FUCKING STAR I AM.

Läste för övrigt på bröllopstorget (ÄLSKAR att läsa alla galenskaper därinne - bättre än familjeliv!) om hur ett par hade superstrikt klädkod (man fick bara bära svart eller grått) och blev så upprörda över att farmodern till brudgummen ville ha sin finklänning att de DROG TILLBAKA HENNES INBJUDAN. Alltså seriöst! Farmorn skulle inte få komma pga ville ha lila på sig. Jävla nötter.
Men herregud, vad tar bröllop fram i folk egentligen? Det låter ju helt sjukt.

Du kommer i alla fall att bli helt vansinnigt fin i den klänningen. :)
 
Samma jädra dag som jag säger till @mandalaki att jag helt tröttnat på bröllopsprat och klänningsjakt så hittar jag en klänning jag gillar och som passade mig super :D. Var ute och letade efter en ny sminkväska och råkade då snubbla över denna:

hmprod



Den var cirka tusen gånger finare i verkligen och jag gillade den så mycket :love:. OM man får säga så så passade den faktiskt bättre på mig än på modellen.

Såatte... nu har jag en klänning att gifta mig i :).
Verkligen fin klänning! Enkel men ändå speciell. Härlig grön nyans också.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 027
Senast: Mauen
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 489
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 805
Senast: NOC14
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 616
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp