Val av hingst - hjälp!

Ilona

Trådstartare
Nu börjar det bli hög tid att betäcka och jag kan inte bestämma mig... Så snälla bukare, hjälp mig att hitta en lämplig hingst åt mitt sto!

Madamen i fråga är stoet på bilden. Avkomman kommer att behållas och försäljningsvärde är därför inget viktigt. Stoet har inga avkommor sedan tidigare.

ilona-uppstlld_204325695.png


Som tävlingsindivid var hon osäker från start, men annars helt okomplicerad. Klarade man henne de första 100 meterna var det bara att tuta o köra. Hon gick från alla positioner på alla distanser. Kunde göra jobbet själv i spåren. Löphuvud!

Mycket humör i stallet och vid träning, speciellt som ung.

e: Copiad ue: Sugarcane Hanover. Helbror som tjänat drygt 2 000 000.

Söker en hingst med inte alltför mycket humör. Siktar på att få en avkomma i samma storlek som stoet eller större, vill inte ha någon ponny ;)

Prisklass max 20.000 + moms.
 
Sv: Val av hingst - hjälp!

Jag har en åring efter Order by fax, undan en litet taxliknande Tap In sto med massor av humör...

Ungen är både regäl och otroligt trevlig och intelligent.

Så hon går tillbaka till han i år :love:

33079997.jpg


32689053.jpg


32560817.jpg
 

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 135
Senast: Jate Volim
·
Trav Hur ska man tänka och värdera om ens sto är värt att avla på? Alltså värt för en själv, inte för försäljning med vinst. Jag vill främst...
Svar
12
· Visningar
1 872
Senast: sandrafors
·
Trav Här sitter jag och funderar över om jag ska betäcka i vår eller vänta till nästa år... :crazy: Mitt sto la tävlingsskorna på hyllan...
Svar
1
· Visningar
885
Senast: Ilona
·
Avel Ska betäcka mitt ridponnysto och vill därför gärna ha förslag på bra ridponnyhingstar, helst också med motivering varför du...
Svar
8
· Visningar
1 897
Senast: Skugga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp