Måste man sätta i sig vinägerchips så är dippa i och för sig bra, någon god så man kan ta mycket och försöka dränka smaken.Eller dipp med vinägerchips, för den delen!
Summa summarum: Vinäger förstör ALLT!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste man sätta i sig vinägerchips så är dippa i och för sig bra, någon god så man kan ta mycket och försöka dränka smaken.Eller dipp med vinägerchips, för den delen!
Summa summarum: Vinäger förstör ALLT!
Förstår faktiskt inte vad som är gott med chips, och att doppa i gräddfil har jag aldrig testat. Ostbågar går om de är färska, men chips är ju bara förstörd potatis![]()
Chips är förfinad potatis![]()
men chips är ju bara förstörd potatis![]()
Om de inte blir smaksatta med annat än salt går väl det att äta max fem stycken (men med en bra anledning). Men potatismos (riktigt!) är gott![]()
![]()
Jag skulle säga att potatis som inte blir chips är bortkastad potatis!
Följdfråga på detta: vad är en bra anledning i det här sammanhanget?Om de inte blir smaksatta med annat än salt går väl det att äta max fem stycken (men med en bra anledning). Men potatismos (riktigt!) är gott![]()
Lite oklart, inte träffat på någon änFöljdfråga på detta: vad är en bra anledning i det här sammanhanget?![]()
Har också köpt chips och dipp idag enbart pga den här trådenJag vill bara säga att alla skribenter i den här tråden bär en del av ansvaret för att jag ätit chips och dipp ikväll och antagligen kommer få ont i magen i natt pga det
(Det var självklart värt magont)
Jag funderar också på att köpa chips. Det har jag nog inte gjort på den här sidan millennieskiftet. Va fan liksom.Har också köpt chips och dipp idag enbart pga den här tråden![]()
Åh, det har jag inte hört någon säga på evigheter! Är det norrländskt eller tom norrbottniskt uttyyck kanske? Minns inte att jag nånsin hörde det i Västerbotten, men då umgicks jag ju med mycket sörlänningar också.Dippar inte men vill bara påpeka att det heter ostkrokar.
Åh, det har jag inte hört någon säga på evigheter! Är det norrländskt eller tom norrbottniskt uttyyck kanske? Minns inte att jag nånsin hörde det i Västerbotten, men då umgicks jag ju med mycket sörlänningar också.
Och i Västerbotten har man fel -ostBÅGARI Västerbotten heter det absolut ostkrokar.![]()