Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag hade vi avslutning på valpkursen, och jag anmälde mig direkt till en kurs i startklass tävlingslydnad för Michelle Holmlund med start i augusti 😃 Ser väldigt mycket fram emot det! Lola har utvecklats massor under kursens gång, och jag inser att jag fått en smart hund som har väldigt lätt för sig att lära

Kommer nog hoppa på fortsättningen på valpkursen också, som heter Unghund sikta mot stjärnorna då jag tycker att vi la så fina grunder under valpkursen att jag gärna jobbar vidare med det. Dock kan jag nog inte börja förrän den som startar i november då jag inte fick ihop det med mitt jobbschema innan det.

Älskar kurs! 😍
Åh, jag hade tänkt gå Valpkurs sikta mot stjärnorna med Tengil och sedan gå Unghund sikta mot stjärnorna, men när jag skulle anmäla fanns inga valpkurser som låg rätt i tid och nu är vi redan anmälda till en annan (ej tävlingsinriktad) valpkurs på ett annat ställe :p Jag älskar också kurs, och funderar på att klämma in Valpkurs sikta mot stjärnorna efter att vi har gått valpkursen på det andra stället, så att vi kan gå Unghund sikta mot stjärnorna till hösten... Men det blir kanske rörigt :laugh: Vi är dessutom anmälda till en Bästa Starten-kurs på två heldagar i september, så det skulle kanske bli lite mycket på en gång 🤔

Vad härlig Lola verkar vara! :love:
 
Här väntar vi..
5C4E7273-48AB-45E7-9DEF-9263AECBBF8F.jpeg
 
Åh, jag hade tänkt gå Valpkurs sikta mot stjärnorna med Tengil och sedan gå Unghund sikta mot stjärnorna, men när jag skulle anmäla fanns inga valpkurser som låg rätt i tid och nu är vi redan anmälda till en annan (ej tävlingsinriktad) valpkurs på ett annat ställe :p Jag älskar också kurs, och funderar på att klämma in Valpkurs sikta mot stjärnorna efter att vi har gått valpkursen på det andra stället, så att vi kan gå Unghund sikta mot stjärnorna till hösten... Men det blir kanske rörigt :laugh: Vi är dessutom anmälda till en Bästa Starten-kurs på två heldagar i september, så det skulle kanske bli lite mycket på en gång 🤔

Vad härlig Lola verkar vara! :love:
Jag är jättenöjd med den kursen, och den var upplagd efter boken Bästa starten. Så unghundskursen bygger vidare på den!
Tycker absolut att du kan anmäla till unghund sikta mot stjärnorna när du gått de andra kurserna innan. Du kan alltid maila instruktören och fråga också 😊

Lola är superhäftig 😍 Men hon driver mig också till vansinne ibland 🙈
 
Jag är jättenöjd med den kursen, och den var upplagd efter boken Bästa starten. Så unghundskursen bygger vidare på den!
Tycker absolut att du kan anmäla till unghund sikta mot stjärnorna när du gått de andra kurserna innan. Du kan alltid maila instruktören och fråga också 😊

Lola är superhäftig 😍 Men hon driver mig också till vansinne ibland 🙈
Smart, jag gör nog så istället :) Kanske ses vi där då i höst! :D

Vi är nog många som väntar... :love: Stort lycka till!
 
Alltså väntan är ju tortyr! Jag vill bara att det ska sätta igång och gå bra och snabbt 🙈
Hunduppfödning ÄR väntan. Väntan på att avelshunden ska bli stor nog att utvärdera. Väntan på löp. Väntan på konstaterad dräktighet. Väntan på valpning. Väntan på att de öppnar ögonen. Väntan på att de flyttar hemifrån. Väntan på attt de blir stora nog att utvärdera... 😂
 
Är fb-vän med en uppfödare som just nu har ungefär världshistoriens sötaste valpar. Satt förut och gillade varenda bild och kommenterade massor :angel: Nu har en som uppfödaren samarbetar med skickat vänförfrågan till mig. Ska hålla koll på vad de planerar framöver och om de inte lägger ut annons om ny kull när jag vet att det passar med valp för mig så ska jag nog höra av mig och se om de har planer ändå. Har helt klart gillat det jag sett hittills från uppfödaren, men har å andra sidan inte sett mycket.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 473
Senast: Mabuse
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 174
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 389
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 711
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp