Status
Stängd för vidare inlägg.
Det gjorde grannen med sin schäfer för några år sedan, den sprang in under huset och började valpa. Men han behövde inte gräva, det gick att krypa in, om jag kommer ihåg rätt. Han fick hämtat ut henne och och hon fick de sista inne sedan.
 
Ta bild själv på 7 heelervalpar samtidigt är dömt att misslyckas - ingen tittar på mig haha

Men jag har 2 filmer som visar hur roligt dom har med mina unghundar. Svarta Elda 1 år och bruna London 11 månader - London är storfavoriten här hemma hos de små :love:

Nu är dom 5,5 vecka och har typ tagit över mitt hem :rofl:

Elda och smått London med smått
IMG_1670.jpeg
 
"Valp" är bara fem veckor gammal men ingår redan i träningsgrupp, helt normalt va? :angel: Blev en plats ledig i en av min tränares grupper så knep den direkt, valp får hänga på direkt men delta först vid 10 veckor. Det ska börjas i tid osv... :D
 
Ta bild själv på 7 heelervalpar samtidigt är dömt att misslyckas - ingen tittar på mig haha

Men jag har 2 filmer som visar hur roligt dom har med mina unghundar. Svarta Elda 1 år och bruna London 11 månader - London är storfavoriten här hemma hos de små :love:

Nu är dom 5,5 vecka och har typ tagit över mitt hem :rofl:

Elda och smått London med smått
Visa bifogad fil 72328
Älskar det knorrande morrandet 😍 Jag tror att man har hört liknande ljud från dina tidigare filmer 😁
 
Jag tror jag och min lille tjej hör hemma i tråden. Vi hämtade hem en liten 9-veckors Papillon-valp i söndags. Hon heter Pappilove’s High Society i papprena. Men kallas ILY. Hon är en mycket kavat tjej som är himla skoj och gosig! Hon är från samma uppfödare som mina 3 sista hundar. De brukar vara trygga, sociala etc. Hittills är hon underbar! 😍
B64AEA21-FBA7-497D-AC88-23AAEAA06A0F.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 608
Senast: Mabuse
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 272
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 234
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 750
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp