Hälsade på en kompis som nyss hämtat sin drevervalp idag. B blev plötsligt väldigt stor :laugh: väääldigt mycket längre ben.

Idag sade hon till för första gången, när hon ville ut och bajsa 🙌🏽 det händer några olyckor inne då och då, men jag tycker rumsrenhetsträningen går ganska smidigt måste jag ändå säga.
IMG_8089.webp

Visst är hon! Hon ser så belevad ut också. 😁 Men skenet lär ju bedra, även om uppfödaren beskriver det som den mest okomplicerade kull hon har haft.
När jag köpte Milou sa uppfödaren att det var den absolut gladaste kullen men också den som ställde till med mest bus. Och ja,så blev det. Barnlås, Milousäkra hemmet, han kommer fortfarande på nya saker trots att han är 6 år nu :D

(Ignorera hur skitig han är, han ska duscha idag) Han är så duktig mitt i stan. Inte stressad alls av alla människor, bilar, motorcyklar, skumma fyllon som spelar Guns n’ Roses på maxvolym mitt i natten :cautious:, höga ljud, tunnelbanan, hare krishna. Han är bara nyfiken och vill undersöka allt! Tror han tycker stan är mycket roligare än vårt lugna område hemma, haha.

Vi fortsätter också jobba på hundmöten. Han är i maximal testosterondimma nu och lyssnar när han känner för det. Vi har börjat med lite dog parkour, hoppa upp på stenar, balansera på och krypa genom saker. Det tycker han är skitkul!! :)

IMG_0549.webp

Liknande trådar

Hundavel & Ras Kom verkligen inte på någon bra rubrik... Nu är det så att vi ska skaffa ytterligare en vovve, har en blandis här hemma,pitbull/boxer... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 766
Senast: Belethien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken hundras?
  • Uppdateringstråd 31