Bukefalos 28 år!

Valp övningar för oss som missar valpkursen

Sv: Valp övningar för oss som missar valpkursen

Visst är det bra träning men inget jag betalar 500 kr för (som det kostar här).

Jag kan miljöträna gratis.
 
Sv: Valp övningar för oss som missar valpkursen

Sweet skrev:
Visst är det bra träning men inget jag betalar 500 kr för (som det kostar här).

Jag kan miljöträna gratis.

Jag har alltid uppskattat valpkursen, och alla är ju inte lika upplagda.

Dessutom är det svårt att få tag på ett helt gäng valpar att träna med om man inte går kurs ;)
 
Sv: Valp övningar för oss som missar valpkursen

Väcker en riktigt död tråd.. död för längesen..

Men! Jag blir valpägare (:D) om cirkus 14 dagar och jag hittar inga valpkurser på vintern. Jag skulle gärna gå en valpkurs, eftersom jag tycker det verkar vara ett bra sätt att förbereda både mig och hunden på framtida träning. Problemet är att jag inte hittar nån som håller igång även på vintern. googlade på lkk också, men där var länkarna nere, osv.. Så! Nu skulle jag gärna vilja ha tips om hur man kan få tag på nån hundklubb i Luleå som håller valpkurser även på vintern!
 
Sv: Valp övningar för oss som missar valpkursen

på medborgarskolan ligger en valpkurs ute nu, inget datum fastställt, så den går nog så fort det blir tillräckligt många. vet inte vem arrangören är, men de verkar ha kurser året om. hundhuset kan också ha någon.
 
Sv: Valp övningar för oss som missar valpkursen

:rofl:

5 år gammal tråd :D

Tyvärr bor jag inte ens kvar i Luleå, bytt Norrland mot Västkusten ...

Schysst särskrivning jag drog till med i rubriken :D
 
Sv: Valp övningar för oss som missar valpkursen

:rofl: Jag med, har hon skaffat valp och säger ingenting?!?!:D
 
Sv: Valp övningar för oss som missar valpkursen

:rofl: I know.. Men när jag googlade och försökte hitta valpkurser så hittade jag den här tråden, så jag tänkte What the hell.. och skrev här istället för att starta en ny tråd i samma ämne. Såg innan jag skrev att du flyttat och att du då troligtvis inte kan svara på frågan, men kanske nån annan!

Såå.. Laa: Tack! :bow: Skall kollas upp!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
5 942
Senast: iNHALE
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 252
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 800
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 485
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp