Bukefalos 28 år!

Valp på G

Sv: Valp på G

Jag väntar också på en valp! Har väntat sen augusti förra året, och nu pluppar de ut om lite mindre än en månad!

Lång väntan, jag vet hur det är jag har letat väldigt länge och väntat på rätt tillfälle. Spännande med valp!
 
Sv: Valp på G

Jag vet inte vad du tror PIRU men blir det FÖR mycket hund för mig i den kombinationen?
 
Sv: Valp på G

Tiken var full med valpar och jag är överlycklig! Hoppas nu att där är en liten pojke åt mig. Jag är så spänd att jag spricker snart :D.

Har jag tur blir det en valp till sommaren här hemma hos oss. Detta har jag väntat på länge!

Ni vill jag bara att dom små liven ska titta ut :banana: :bump:

Någon mer som ska ha valp i år?


Jag ska hämta min lilla i mitten av juni. :love: :)
 
Sv: Valp på G

Jag väntar också på valp!

Min föddes för exakt en vecka sedan och vi ska till uppfödaren redan på söndag för en första titt *längtar* :love:

Han beräknas komma hem sista helgen i maj.

Gul labradorhane, om någon undrar :)
 
Sv: Valp på G

Min lilla valp är 3 veckor nu och nästa vecka så får vi äntligen hälsa på! Dock har jag fått massor av bilder vilket är superkul! :banana:
 
Sv: Valp på G

Haha, vet dock inte om jag får lägga ut bilderna, men de går ju att se på hennes hemsida. Om du söker på Balder-Balder så borde du hitta hennes hemsida!
 
Sv: Valp på G

Dvärgpinscher. :)

Föds i slutet av nästa vecka. :love:

Spännande! Jag blir galen om inte kull 2 föds snart, det är dags när som nu. Det lutar åt att det blir en valp från kull 2 just nu också och man vill ju veta om det blir någon åt en eller inte ju :). Då är du lika spänd som jag nu då :).

Alla ni som ska få valpar, glöm inte att komma med bilder sen.
 
Sv: Valp på G

Spännande! Jag blir galen om inte kull 2 föds snart, det är dags när som nu. Det lutar åt att det blir en valp från kull 2 just nu också och man vill ju veta om det blir någon åt en eller inte ju :). Då är du lika spänd som jag nu då :).

Alla ni som ska få valpar, glöm inte att komma med bilder sen.

Okej, har inte följt tråden så bra, så varför vill du helst ha en från kull 2? :) Det kan du ge dig på att jag är. ;) Man vill ju veta kön och färg. :)

Jag lovar. :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Har en två år tik och en 6 månader hane båda staffe. Har senaste tiden känt att jag inte orkar med två hundar och som att min...
Svar
10
· Visningar
2 296
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
1 856
Senast: Nota
·
Hundträning Har länge läst på buke men aldrig postat något. Men känner lite att situationen är ohållbar här hemma nu, so here it goes. Jag har två...
Svar
5
· Visningar
1 477
Senast: Caps
·
Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 733
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp