Bukefalos 28 år!

Valp på G

Sv: Valp på G

Okej, har inte följt tråden så bra, så varför vill du helst ha en från kull 2? :) Det kan du ge dig på att jag är. ;) Man vill ju veta kön och färg. :)

Jag lovar. :D

Jag har velat fram och tillbaks men jag vet ju inte säkert vilken kull det blir ifrån än men det lutar mest åt kull nummer två som ännu inte är födda. Jag tror det kommer att passa mig bäst. Men vi får se.

Jag vet ju att jag ska ha en hane och på kull nummer ett som är födda blev det två hanar och två tikar och eftersom jag står som etta i den kön får jag välja hane först om det nu skulle bli från den kullen. På kull nummer två står jag som nummer två på en hane så jag vet ju inte om det blir nått från dom e födda.
 
Sv: Valp på G

Jajamänsan, har är riktigt duktig. Sover hela natten.. (nåja, om man lägger sig 12 o kliver upp klockan 6) och har börjat säga till när han vill gå på toa. Fast man får fortfarande hålla uppsikt på honom. Har anmält oss till valpkurs. Vet inte riktigt när den börjar.. Skulle tippa i maj. Annars växer han så det knakar.

Hoppas kull nr 2 kommer ut snart då, så du vet hur du ska göra :)
 
Sv: Valp på G

Så typiskt! Hoppas att det löser sig till det bästa iallafall!
 
Sv: Valp på G

*Knapplån*

Igår hälsade vi på valparna, vet dock inte vem som blir våran!
De är 4 veckor!

helenochvalp_1177165408.jpg


carlochvalp_1177165446.jpg


mammaochvalp_1177165467.jpg


valpen1_1177165496.jpg


valpen2_1177165515.jpg


valpen3_1177165541.jpg


valpen4_1177165577.jpg


valpen_1177165605.jpg


:banana: :bump:
 
Sv: Valp på G

Nu har man suttit här och njutit av fina valpbilder :love:
Längtar själv tills jag ska para. Då blir det 5 år sen jag satt i valplådan :d
 
Sv: Valp på G

Åh vad roligt! :banana: :bump:
Valp blir det här också i år!
Till hösten dock, men dit är det ju jättelångt! :mad:
 
Sv: Valp på G

Varför inte då??? Snopen jag blev :o

Det var ju två kullar som jag valde mellan och det skulle vara en hane. Ur den ena kullen blev det sju tikar och när jag kollat närmre på den andra kullen var den inte intressant längre.

Därför ligger jag lågt nu, det känns väldigt tråkigt.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Har en två år tik och en 6 månader hane båda staffe. Har senaste tiden känt att jag inte orkar med två hundar och som att min...
Svar
10
· Visningar
2 296
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
1 856
Senast: Nota
·
Hundträning Har länge läst på buke men aldrig postat något. Men känner lite att situationen är ohållbar här hemma nu, so here it goes. Jag har två...
Svar
5
· Visningar
1 477
Senast: Caps
·
Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 733
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp