Bukefalos 28 år!

Valpar vill inte äta uppblött hundmat

M

Muminros

HEJ!
Behöver massor av tips :) Valparna är nu 5 veckor och vägrar äta hundmat som är uppblött...har blandat i fil och välling men de vill inte äta! Vad ska man göra?
MVH Sara
 
Sv: Valpar vill inte äta uppblött hundmat

Jag är ingen expert på området. Men våran valp var heller int så förtjust i uppblött torrfoder men han var ju äldre än dina. Men kan du inte ge torrt foder om dom föredrar det och en stund efter att dom ätit så kan du väl ge dom välling eller fil så att dom får i sig vätska ordentligt.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Har fött upp en kull med valpar, där den valpen jag valde att själv behålla alltid haft väldigt dålig aptit. Jag fick "tvinga"...
Svar
8
· Visningar
1 715
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag funderar till och från på att skaffa en hund. Jag har ingen aning om ras och det är i nuläget inte intressant heller eftersom jag...
Svar
19
· Visningar
1 852
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 822
Senast: anna_panna
·
Hundhälsa Hej på er, Min tik börjar tröttna på att dia så jag tänkte avvänja mina valpar. Förväntad vuxen vikt är ca 23 kg. Jag har gett dem...
2
Svar
24
· Visningar
3 046
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Valp 2024
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp