Återstår att se. Men det kommer inte leda till något positivt. Men den här sidan passar inte mig längre med den här extrema vänstersynen där allt som inte passar är fel. Otäckt faktiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Synen på ett öppet och demokratiskt samhälle där alla har lika mycket värde och man hjälper varandra?Återstår att se. Men det kommer inte leda till något positivt. Men den här sidan passar inte mig längre med den här synen.
Med i alla fall lite intresse för fakta och kunskap glömde du.Synen på ett öppet och demokratiskt samhälle där alla har lika mycket värde och man hjälper varandra?
Sorry, vetenskap verkar inte vara så populärt längre, så glömde det.Med i alla fall lite intresse för fakta och kunskap glömde du.
Nä vetenskap och sånt är ju bara vänsterextrem propaganda. För att hitta den Riktiga Sanningen ska man rådfråga den kränkta högermannens magkänsla.Sorry, vetenskap verkar inte vara så populärt längre, så glömde det.
Fast skillnaderna i livsvillkoren är stora också inom regioner, så jag tycker inte det är så märkligt. Plus att den del väldigt lokala profiler ibland drar röster till ett specifikt parti under årtionden.En annan sak: är det inte ganska intressant att olika kommuner röstar så olika? Även två grannkommuner kan ha väldigt olika valresultat, liksom olika kommuner i samma region.
Tex är de tre större städerna påtagligt rödgröna, och Jokkmokk är mp jättestora!
Så du har inga argument utan slänger dig bara med tramsiga floskler. Tack för bekräftelsen på att det enbart rör sig om ren rasismÅterstår att se. Men det kommer inte leda till något positivt. Men den här sidan passar inte mig längre med den här extrema vänstersynen där allt som inte passar är fel. Otäckt faktiskt.
RIP Sverige, bara för en annan och lägga benen på ryggen och fly nya mellanöstern......Sorgligt. Nåja, förmodligen blir det ett extraval/nyval då Magda aldrig får ihop en regering. Hur ska hon kunna styra ett land när de inte ens kan enas? Dödsdömt.
Där jag bor (bara villor och bostadsrätter) är S och M störst sen kommer MP. Gå 500 m längre bort från stan till hyreshusområden så byts MP mot SD. Det är så tydligt att det handlar om utbildning och socioekonomisk status.En annan sak: är det inte ganska intressant att olika kommuner röstar så olika? Även två grannkommuner kan ha väldigt olika valresultat, liksom olika kommuner i samma region.
Tex är de tre större städerna påtagligt rödgröna, och Jokkmokk är mp jättestora!
Jag förstår att du är besviken på valresultatet, men att därför börja reproducera extremhögerns rasistiska nonsens-konspirationsteorier är inte accepterat någon annanstans än hos extremhögern själva.Återstår att se. Men det kommer inte leda till något positivt. Men den här sidan passar inte mig längre med den här extrema vänstersynen där allt som inte passar är fel. Otäckt faktiskt.
Det enda vi kan göra är att vänta och se. Läste precis en artikel där en imam i rosengård förbjöd svenska flaggan. Alltså vad? Det är bara början. Jag hoppas innerligt att jag har fel för jag vill inte leva under hamas och sharialagar osv.Jag förstår att du är besviken på valresultatet, men att därför börja reproducera extremhögerns rasistiska nonsens-konspirationsteorier är inte accepterat någon annanstans än hos extremhögern själva.
Det som är fel, är fel oavsett om det passar.
I stan är M starka i den fina stadsdelen med flådiga villor, V är tydliga i den stadsdelen där utlandsfödda bor. Så visst kan man se tydligheter även hos oss.Där jag bor (bara villor och bostadsrätter) är S och M störst sen kommer MP. Gå 500 m längre bort från stan till hyreshusområden så byts MP mot SD. Det är så tydligt att det handlar om utbildning och socioekonomisk status.
Du och dina källor har fel. Använd andra som inte består av 98% rappakalja och resterande 2% är extremrasistvinklad propaganda baserat på fragment av sanning.Det enda vi kan göra är att vänta och se. Läste precis en artikel där en imam i rosengård förbjöd svenska flaggan. Alltså vad? Det är bara början. Jag hoppas innerligt att jag har fel för jag vill inte leva under hamas och sharialagar osv.
Jag önskar det, tro mig. Bara vänta, se och hoppas på det bästa.Du och dina källor har fel. Använd andra som inte består av 98% rappakalja och resterande 2% är extremrasistvinklad propaganda baserat på fragment av sanning.
Ja, jo. Jag tycker ändå att det är lite intressant. Det där med lantbrukare borde vara en rätt liten faktor, tycker jag, det är ju ett yrke som sådär en procent av befolkningen har.Fast skillnaderna i livsvillkoren är stora också inom regioner, så jag tycker inte det är så märkligt. Plus att den del väldigt lokala profiler ibland drar röster till ett specifikt parti under årtionden.
Ett exempel är att ganska få inne i städerna möter lantbrukares villkor dagligen, utan de möter mer bara produkterna i butikerna.
Har du exempel på liknande utveckling som den du räknar med i Sverige? Jag menar, kan du ge exempel på något land som utvecklats så som du befarar att Sverige kommer att göra?Jag önskar det, tro mig. Bara vänta, se och hoppas på det bästa.
Titta på storbritannien....Har du exempel på liknande utveckling som den du räknar med i Sverige? Jag menar, kan du ge exempel på något land som utvecklats så som du befarar att Sverige kommer att göra?
Jag är inte lantbrukare men mitt boende gör att jag ser dem varje dag, och har kontakt med dem ofta. Det blir väldigt tydligt hur verksamheterna fungerar och vilka villkor de har , för att få maten producerad. Så jag tänkte inte på lantbrukarna själva, utan hur nära man är dem och de anställda som sköter verksamheten. Som ett enskilt exempel.Ja, jo. Jag tycker ändå att det är lite intressant. Det där med lantbrukare borde vara en rätt liten faktor, tycker jag, det är ju ett yrke som sådär en procent av befolkningen har.
Källa? En trovärdig sådan då tack.Det enda vi kan göra är att vänta och se. Läste precis en artikel där en imam i rosengård förbjöd svenska flaggan. Alltså vad? Det är bara början. Jag hoppas innerligt att jag har fel för jag vill inte leva under hamas och sharialagar osv.