Väntan lär bli lång, men det MÅSTE lösa sig

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår onsdag jobbade jag 8-14.30 åkte hem för att byta till permobil... jag funderade på om jag skulle klä ut mig till trick or treat också. (Iofs behövs inte det)... och jag bestämde mig för att det inte var något att skoja om, för att åka till Skatteverket med tjockt kuvert... med komplettering, personligt brev, läkarintyg alla privata, personliga googlekalenderutdrag månad för månad 2012 - 2017 för att visa vilka dagar jag jobbat och därmed åkt till och från jobbet i egen bil, DHR blankett för bilstöd samma årgångar, eftersom deras egen blankett som tjänsteman på skatteverket gav mig att fylla i dög. Jag tror kuvertet väger 1.5 kg nästan....
1f61b.png
:p

Kopia taget på allt givetvis.

Innan jag åkte hem från jobbet, matade jag in ansökan om förebyggande sjukpenning inskickad via mina sidor.

Så nu är det väl vatten o bröd en tid framöver till byråkratins kvarnar malt, skickat ut förfrågan om komplettering, malt en stund till, osv..., förutom mat vid dagvårdsdagarna o i Hovsta.

Somnade ganska ovaggad igår och var för ovanlighetens skull bara uppe en gång i natt och låg vaken en timme.

Idag har jag varit på dagvården 10-15. Min första arbetsterapeut efter ryggmärgsskadan 1999 överraskade mig när jag satt och handtränade. Hon kom fram med två kolteckningar som satt i varsin plastficka undertecknad IngelaH 2000... en europékatt och en cocker spaniel. Hon har haft dem i en av sina kontorspärmar alla år... :heart En liten känslotår kom. Originalen sitter på väggen hos mor o far i Hovsta.

Kvällen kommer gå åt till att andas och intala mig att det löser sig med Försäkringskassan, Skatteverket och Fondmedlen som är sökta. Idag var det lite Zombievarning över mig på rehab. Så fort jag satte mig på en stol ramlade ögonlocken igen efter fem minuter. Så, jag behöver faktiskt den här tiden... för min skull... och för mig.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp